«Індустрія докорінно змінюється, і ми повинні розглянути, які є можливості для розвитку Bugatti як бренду в майбутньому», – розповідає Вінкельманн.
Bugatti вже довгий час вважається яскравим прикладом інженерної марнотратства Volkswagen Group. Бренд відродили ще при колишньому голові Фердінанда Піхе в 1998 році після того, як в 1950-их роках компанія практично зникла.
Раніше Bugatti приносила тільки збитки. Однак Вінкельманн заявив, що бренд «заробляє пристойні гроші» і тепер повинен повністю виправдати себе не тільки інженерними досягненнями, а й бізнес-аргументами.
Bugatti встановила обмеження виробничого циклу гіперкарів Chiron всього 500 автомобілями, і менш 100 примірників ще чекають своєї черги. Повідомляється, що в рік компанія виробляє близько 100 автомобілів з індивідуальними настройками, включаючи модель Centodieci за 8,8 мільйона доларів, засновану на Chiron.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment