«Індустрія докорінно змінюється, і ми повинні розглянути, які є можливості для розвитку Bugatti як бренду в майбутньому», – розповідає Вінкельманн.
Bugatti вже довгий час вважається яскравим прикладом інженерної марнотратства Volkswagen Group. Бренд відродили ще при колишньому голові Фердінанда Піхе в 1998 році після того, як в 1950-их роках компанія практично зникла.
Раніше Bugatti приносила тільки збитки. Однак Вінкельманн заявив, що бренд «заробляє пристойні гроші» і тепер повинен повністю виправдати себе не тільки інженерними досягненнями, а й бізнес-аргументами.
Bugatti встановила обмеження виробничого циклу гіперкарів Chiron всього 500 автомобілями, і менш 100 примірників ще чекають своєї черги. Повідомляється, що в рік компанія виробляє близько 100 автомобілів з індивідуальними настройками, включаючи модель Centodieci за 8,8 мільйона доларів, засновану на Chiron.
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Leave a Comment