«Індустрія докорінно змінюється, і ми повинні розглянути, які є можливості для розвитку Bugatti як бренду в майбутньому», – розповідає Вінкельманн.
Bugatti вже довгий час вважається яскравим прикладом інженерної марнотратства Volkswagen Group. Бренд відродили ще при колишньому голові Фердінанда Піхе в 1998 році після того, як в 1950-их роках компанія практично зникла.
Раніше Bugatti приносила тільки збитки. Однак Вінкельманн заявив, що бренд «заробляє пристойні гроші» і тепер повинен повністю виправдати себе не тільки інженерними досягненнями, а й бізнес-аргументами.
Bugatti встановила обмеження виробничого циклу гіперкарів Chiron всього 500 автомобілями, і менш 100 примірників ще чекають своєї черги. Повідомляється, що в рік компанія виробляє близько 100 автомобілів з індивідуальними настройками, включаючи модель Centodieci за 8,8 мільйона доларів, засновану на Chiron.
Щороку нові автомобілі стають все дорожчими, але на ринку ще можна знайти цікаві бюджетні варіанти.…
Взимку ввечері, коли місто затихає, на стоянках часто видно автомобілі з піднятими двірниками. Багато водіїв…
2025 рік виявився непростим для автомобільної галузі: нові тарифи в США, зниження інтересу до електрокарів…
У мережі часто можна зустріти думку, що в мороз краще заправляти автомобіль бензином А-92, бо…
Головне управління ДПС в Одеській області роз'яснило порядок сплати транспортного податку, якщо дата купівлі автомобіля…
Toyota продовжує розширювати лінійку Land Cruiser. У жовтні до вже відомих у всьому світі позашляховиків…
Leave a Comment