«Індустрія докорінно змінюється, і ми повинні розглянути, які є можливості для розвитку Bugatti як бренду в майбутньому», – розповідає Вінкельманн.
Bugatti вже довгий час вважається яскравим прикладом інженерної марнотратства Volkswagen Group. Бренд відродили ще при колишньому голові Фердінанда Піхе в 1998 році після того, як в 1950-их роках компанія практично зникла.
Раніше Bugatti приносила тільки збитки. Однак Вінкельманн заявив, що бренд «заробляє пристойні гроші» і тепер повинен повністю виправдати себе не тільки інженерними досягненнями, а й бізнес-аргументами.
Bugatti встановила обмеження виробничого циклу гіперкарів Chiron всього 500 автомобілями, і менш 100 примірників ще чекають своєї черги. Повідомляється, що в рік компанія виробляє близько 100 автомобілів з індивідуальними настройками, включаючи модель Centodieci за 8,8 мільйона доларів, засновану на Chiron.
Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Leave a Comment