Народні депутати у другому читанні та в цілому підтримали проект закону про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування).
За проект №1041 проголосували 368 нардепів, передає Depo.ua.
Закон надає право обласній владі спрямовувати субвенцію держбюджету місцевим бюджетам на проектування доріг; планування і будівництво доріг становитиме три роки, а не рік, як зараз; перелік об’єктів для реконструкції передається від Кабміну до Мінінфраструктури, щоб пришвидшити процес; скасовується затвердження бюджетним комітетом переліку доріг для ремонту чи будівництву; місцеві громади зможуть долучатися до будівництва доріг державного значення і співфінансувати.
«Оскільки будівельний сезон в Україні має дуже обмежені часові рамки, а основна сума надходжень від акцизів потрапляє в дорожній фонд саме в другому півріччі, то існуючий підхід щодо взяття бюджетних зобов’язань відповідно до фактичних надходжень, а не планових показників, не дозволяє ефективно планувати виконання ремонтно-будівельних робіт і призводить до наявності великої кількості об’єктів незавершеного будівництва», – йдеться в пояснювальній записці.
Також такий підхід не дозволяє ефективно виконувати роботи згідно із середньорічною програмою робіт та підвищує рівень суб’єктивного втручання в процес планування робіт, оскільки в ручному режимі визначається на які об’єкти в першу чергу брати зобов’язання, по мірі фактичних надходження коштів до спеціального фонду Державного бюджету.
У зв’язку з цим виникла необхідність внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо надання права розпорядникам коштів за бюджетними програмами, брати відповідні бюджетні зобов’язання понад фактичні надходження спеціального фонду бюджету в межах планових показників, передбачених законом про Державний бюджет України та прогнозних показників, визначених в Бюджетній Декларації.
Закон забезпечить виконання середньо- та довгострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, капітальний та середній поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, сприятиме конкуренції на ринку та виходу нових гравців, в тому числі іноземних, що у підсумку призведе до вищої якості доріг і збільшення обсягу виконуваних робіт.
Крім того, нардепи проголосували за те, щоб удвічі скоротити термін підготовки законопроекту до другого читання.
Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Leave a Comment