Народні депутати у другому читанні та в цілому підтримали проект закону про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування).
За проект №1041 проголосували 368 нардепів, передає Depo.ua.
Закон надає право обласній владі спрямовувати субвенцію держбюджету місцевим бюджетам на проектування доріг; планування і будівництво доріг становитиме три роки, а не рік, як зараз; перелік об’єктів для реконструкції передається від Кабміну до Мінінфраструктури, щоб пришвидшити процес; скасовується затвердження бюджетним комітетом переліку доріг для ремонту чи будівництву; місцеві громади зможуть долучатися до будівництва доріг державного значення і співфінансувати.
«Оскільки будівельний сезон в Україні має дуже обмежені часові рамки, а основна сума надходжень від акцизів потрапляє в дорожній фонд саме в другому півріччі, то існуючий підхід щодо взяття бюджетних зобов’язань відповідно до фактичних надходжень, а не планових показників, не дозволяє ефективно планувати виконання ремонтно-будівельних робіт і призводить до наявності великої кількості об’єктів незавершеного будівництва», – йдеться в пояснювальній записці.
Також такий підхід не дозволяє ефективно виконувати роботи згідно із середньорічною програмою робіт та підвищує рівень суб’єктивного втручання в процес планування робіт, оскільки в ручному режимі визначається на які об’єкти в першу чергу брати зобов’язання, по мірі фактичних надходження коштів до спеціального фонду Державного бюджету.
У зв’язку з цим виникла необхідність внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо надання права розпорядникам коштів за бюджетними програмами, брати відповідні бюджетні зобов’язання понад фактичні надходження спеціального фонду бюджету в межах планових показників, передбачених законом про Державний бюджет України та прогнозних показників, визначених в Бюджетній Декларації.
Закон забезпечить виконання середньо- та довгострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, капітальний та середній поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, сприятиме конкуренції на ринку та виходу нових гравців, в тому числі іноземних, що у підсумку призведе до вищої якості доріг і збільшення обсягу виконуваних робіт.
Крім того, нардепи проголосували за те, щоб удвічі скоротити термін підготовки законопроекту до другого читання.
Новий Hyundai Santa Fe отримає унікальну начинку у Китаї. На Пекінському автосалоні показали передсерійний позашляховик…
Видання Automobile Magazine поділилося підсумками тест-драйву потенційного бестселера Dacia. До рук колег потрапив гібридний варіант…
Виробництво Ford Fiesta завершено. Fiesta - найдешевша модель американської компанії на світовому ринку. Однак її…
Міністерство внутрішніх справ України закликає громадян не купувати підроблені водійські посвідчення та нагадує про наслідки…
У квітні українці зареєстрували понад 5,7 тисячі нових легкових авто. У лідерах Toyota, Renault і Volkswagen.…
Сучасні автомобілі оснащуються безліччю корисних опцій, що спрощують водіння і роблять його більш комфортним. Директор…
Leave a Comment