Categories: Новини

В Україні переписали Правила дорожнього руху: усі найважливіші нововведення

Share

У вівторок, 12 листопада 2019 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про дорожній рух» щодо організації дорожнього руху для осіб, які рухаються в кріслах колісних».

Про це пише Українське право.

Автори закону зазначають, що на сьогодні осіб, які перетинають проїзну частину автомобільної дороги, вулиці на інвалідних колясках з двигуном, не віднесено до учасників дорожнього руху, тому вони фактично позбавлені права на безпечний рух.

А відповідно до Європейської угоди (Женева, 1971 рік ), що доповнює Конвенцію про дорожній рух, до пішоходів прирівнюються особи, які переміщуються в інвалідних колясках, що приводяться в рух ними самими або що рухаються із швидкістю пішохода, одночасно такі особи з інвалідністю мають право у будь-якому випадку рухатися по проїзній частині дороги.

Тому Закон «Про дорожній рух» доповнено новою статтею 191 «Основні права і обов’язки осіб, які рухаються у кріслах колісних».

Згідно з новою нормою особи, які рухаються у кріслах колісних, мають право:

— рухатися по тротуарах, пішохідних або велосипедних доріжках із швидкістю пішохода;
— їздити по краю проїзної частини дороги, вулиці чи по узбіччю.

Особи, які рухаються у кріслах колісних із швидкістю пішохода по тротуарах, пішохідних або велосипедних доріжках, мають право на переважне перетинання проїзної частини по позначених пішохідних переходах. Під час руху вони повинні виконувати вимоги, що стосуються пішоходів.

Особи, які рухаються у кріслах колісних по краю проїзної частини дороги, вулиці чи по узбіччю, повинні пересуватися в напрямку руху транспортних засобів по правій крайній смузі, поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Під час руху вони повинні виконувати вимоги, що стосуються велосипедистів».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025