Презентація та старт прийому попередніх замовлень на новий кросовер компанії Suzuki відбувся 30 вересня.
Йдеться про модель з назвою S-Presso, яка вийшла на індійський ринок. Як виявилося, ця модель сподобалася місцевим клієнтам і на ультрабюджетний кросовер спостерігається високий попит.
Як розповіли в компанії, тільки за 10 днів їм вдалося отримати більше 10 тисяч заявок на автомобіль.
Нагадаємо, що компактна модель пропонується з 68-сильним літровим двигуном, з механікою або роботом, а також передньопривідною системою.
Мінімальна вартість Suzuki S-Presso склала 369 тис. рупій або 128 тис. грн.
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Схоже, компанія Tesla готується переглянути традиційний підхід до видачі фізичних карт-ключів своїм клієнтам. За наявною…
Якість шин впливає не лише на безпеку водіння, а й на комфорт під час поїздок.…
З настанням осені дороги змінюються буквально на очах. Ще вчора асфальт був сухим і передбачуваним,…
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Leave a Comment