Українські чиновники планують повернути схему восьмирічної давності, яка передбачає введення ВТК для приватних легкових автомобілів.
Цю інформацію повідомляє інформаційне видання Автотема.
Як відомо, зараз технічний огляд є обов’язковим лише для комерційного транспорту. Якщо скасоване правило все-таки повернуть, українським водіям доведеться готувати кругленьку суму.
Чи є підстави для прийняття змін?
Сьогодні власники автобусів і вантажних автомобілів платять за техогляд 1500 гривень, легковим авто ВТК обійдеться в 1000 гривень.
В Україні налічується близько 1 мільйона одиниць комерційної техніки, це означає, що держава отримує більше 1 мільярда з кишень автомобілістів.
Приватного та комерційного транспорту в сумі на території України приблизно 6,5 мільйонів одиниць – значить, з техогляду держава отримає 6,5 мільярдів гривень.
У скільки техогляд обійдеться водіям
Нормальний ресурс каталізаторів і сажових фільтрів для приватних автомобілів становить приблизно 200 тис. км. пробігу, при використанні українського палива показник ще менше. Деталі коштують великих грошей, тому в Україні їх просто видаляють. Таких авто на території країни мільйони, природно, техогляд вони не пройдуть.
Для відшкодування відсутніх деталей і приведення машини в відповідність стандартам ТЕ, водіям доведеться викласти від $3 000.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment