Categories: Новини

Як власникам «євроблях» уникнути штрафу після 25 травня

Share

З 25 травня в Україні набувають чинності зміни до Митного кодексу, що посилюють відповідальність за порушення режимів транзиту та тимчасового ввезення авто на іноземній реєстрації. При цьому суми штрафів різняться у сотні разів і залежатимуть, насамперед, від того, на с кільки днів будуть порушені дозволені строки.

Так, якщо водія за кермом машини у режимі транзиту зупинять наступної доби після закінчення строку законного перебування на території України, він може відбутись попередженням або штрафом у 170 грн (10 неоподаткованих мінімумів доходу громадян). Надалі по висхідній: від однієї доби до 10 діб – 3400 грн, від 10 до 20 діб – 8500 грн, від 20 до 30 діб – 85 000 грн. За порушення терміну понад місяць, водію загрожує штраф у 170000 грн або конфіскація автомобіля за рішенням суду. Останнє, вочевидь, може стати кращим варіантом.

За порушення режиму тимчасового ввезення штрафи дещо більші: 850 грн – до 3 діб, 5100 грн – від 3 до 10 діб, 17000 грн – від 10 до 20 діб, 85 000 грн від 20 до 30 діб, понад 30 діб – 170000 грн або ж конфіскація автомобіля.

Не вирішить питання відповідальності й розборка чи втрата авто. За вчинення таких дій штраф становитиме ті ж 170000 грн. Звичайно, це стосується лише тих, хто ввозив авто на своє ім’я і, відповідно фігурує у митних базах. До останніх, між іншим, обіцяли відкрити доступ Нацполіції та податківцям, тому ховати машину у гаражі чи на дачі можна буде лише до певного часу.

Не варіант й повідомити про викрадення авто. По-перше, це не означає автоматичного уникнення штрафу, по-друге, відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про злочин передбачена Кримінальним кодексом, покарання, серед іншого, передбачає й позбавлення волі.

Таким чином, власникам «євроблях», які не мають наміру їх легалізувати у найближчий час, варто вже планувати вивезення авто з України.

Джерело: Ліга.Закон

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025