Categories: Новини

Як власникам «євроблях» уникнути штрафу після 25 травня

Share

З 25 травня в Україні набувають чинності зміни до Митного кодексу, що посилюють відповідальність за порушення режимів транзиту та тимчасового ввезення авто на іноземній реєстрації. При цьому суми штрафів різняться у сотні разів і залежатимуть, насамперед, від того, на с кільки днів будуть порушені дозволені строки.

Так, якщо водія за кермом машини у режимі транзиту зупинять наступної доби після закінчення строку законного перебування на території України, він може відбутись попередженням або штрафом у 170 грн (10 неоподаткованих мінімумів доходу громадян). Надалі по висхідній: від однієї доби до 10 діб – 3400 грн, від 10 до 20 діб – 8500 грн, від 20 до 30 діб – 85 000 грн. За порушення терміну понад місяць, водію загрожує штраф у 170000 грн або конфіскація автомобіля за рішенням суду. Останнє, вочевидь, може стати кращим варіантом.

За порушення режиму тимчасового ввезення штрафи дещо більші: 850 грн – до 3 діб, 5100 грн – від 3 до 10 діб, 17000 грн – від 10 до 20 діб, 85 000 грн від 20 до 30 діб, понад 30 діб – 170000 грн або ж конфіскація автомобіля.

Не вирішить питання відповідальності й розборка чи втрата авто. За вчинення таких дій штраф становитиме ті ж 170000 грн. Звичайно, це стосується лише тих, хто ввозив авто на своє ім’я і, відповідно фігурує у митних базах. До останніх, між іншим, обіцяли відкрити доступ Нацполіції та податківцям, тому ховати машину у гаражі чи на дачі можна буде лише до певного часу.

Не варіант й повідомити про викрадення авто. По-перше, це не означає автоматичного уникнення штрафу, по-друге, відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про злочин передбачена Кримінальним кодексом, покарання, серед іншого, передбачає й позбавлення волі.

Таким чином, власникам «євроблях», які не мають наміру їх легалізувати у найближчий час, варто вже планувати вивезення авто з України.

Джерело: Ліга.Закон

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024