Categories: Авто

КрАЗ презентував нову потужну вантажівку (Фото)

Зерновоз КрАЗ-5401С2 тепер можна придбати із частковою компенсацією за рахунок держбюджету

Самоскид-зерновоз КрАЗ-5401С2 внесено до переліку техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок державного бюджету. Оновлений перелік виробників та розширена номенклатура техніки та обладнання, що відповідають критеріям Програми підтримки, розміщені на сайті МЕРТ.

Самоскид-зерновоз КрАЗ-5401С2 створений на базі середньотоннажного самоскида КрАЗ-5401С2 (4х2) у минулому році. Його дебют відбувся на Міжнародній виставці «Зернові технології – 2018», де зерновоз привернув увагу і отримав високу оцінку аграріїв та фермерів.

Платформа вантажівки – власного виробництва. Для підвищення завантажувального простору до 12 кубів серійну 7-кубову платформу коробчатої форми самоскида КрАЗ-5401С2 конструктивно змінили, збільшивши висоту бортів. Нова самоскидна платформа має задній борт, який при розвантаженні відкривається автоматично, керування ним здійснюється безпосередньо з кабіни водія. Також є розпашний задній борт. Платформа обладнана підйомним механізмом з телескопічним здвоєним циліндром. Для захисту вантажу від атмосферних опадів встановлено дуги з тентом. Окрім сипучих зернових вантажів передбачена можливість перевезення вантажів у палетах.

Зерновоз КрАЗ-5201С2 дуже маневрений, завдяки мінімальному радіусу повороту в 7,5 м і невеликих – 6330х2500х2960, габаритах. Оснащений дизельним рядним двигуном Євро 5 потужністю 335 к.с., однодисковим зчепленням і дев’ятиступеневою коробкою передач.

Кабіна – із максимальним рівнем комфорту: зручні сидіння на пневматичній підвісці, регульована за кутом і висотою рульова колонка, функціональна панель приладів. Для зручності посадки-висадки кабіна має знижену компоновку.

ПрАТ «АвтоКрАЗ» розраховує, що завдяки участі в цій програмі продукція підприємства стане більш доступною для українських споживачів. Це в свою чергу сприятиме завантаженню завода та збільшенню його видатків у бюджети різних рівнів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: КрАЗ

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025