Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект № 10131 щодо посилення відповідальності водіїв за їзду без ременів безпеки або мотошоломів у першому читанні за основу.
Про це повідомляє Ліга.Закон.
Штрафи за такі порушення пропонується збільшити в 10 разів (до 510 грн). Таким чином автори законопроекту розраховують зменшити смертність і травматизм на дорогах.
Відповідні зміни пропонується внести до ст. 121 Кодексу про адміністративні правопорушення.
У пояснювальній записці йдеться про те, що тільки 23% водіїв в Україні користуються ременями безпеки. За даними ж Всесвітньої організації охорони здоров’я, ремені безпеки рятують життя водіїв та пасажирів у приблизно 50% ДТП. Також зазначається, що використання мотошоломів може знизити ризик загибелі до 40%, а ризик отримання важких травм – приблизно на 70%.
Зазначимо, що раніше Верховна Рада відхилила законопроект, який пропонував збільшити штрафи за невикористання ременів безпеки з 51 до 850 грн.
Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для…
Toyota припинила випуск хетчбека Starlet ще в кінці 90-х, але в 2020-му році машину воскресили…
Після набрання чинності новим законодавством про мобілізацію, неявка до ТЦК може стати приводом для арешту та подальшого…
Більшість моторів Toyota здатні похвалитися куленепробивною репутацією з точки зору надійності, з якою можуть конкурувати…
Компанія Volkswagen уперше показала субкомпактний «паркетник» T-Roc у 2017 році, а потім провела рестайлінг першого…
Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…
Leave a Comment