Categories: Новини

Проектувати і будувати дороги в містах України будуть по-новому

Share

Чому так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт – це радше щось жахливе і негативне, ніж зручний альтернативний шлях дістатися на роботу, навчання чи додому. І по можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витрачати години часу на виснажливі пробки, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно міняти і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Про це заявив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе в Facebook.

Сьогодні в діючих нормах з проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації по влаштуванню окремих смуг громадського транспорту: в якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту – рейкового, чи безрейкового, також не враховується функціональне призначення вулиці, її оточення і інтенсивність руху.

Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги і оновити їх відповідно з європейським досвідом, з огляду на всі ці необхідні параметри. Це могло б:
– підвищити якість руху громадського транспорту і оптимізувати його роботу;
– підвищити безпеку і комфорт пасажирів.

Звичайно, тільки таких змін недостатньо і потрібно обов’язково оптимізувати і вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. У Європі вже давно відмовляються від приватних автомобілів на користь громадського транспорту та велосипедів. Ми також повинні створювати належні умови і переймати цей досвід, популяризувати цей вид транспорту.

Проект змін до ДБН зараз розробляється ДП «ДерждорНДІ».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі стартували продажі довгоочікуваного Renault 5: ціна вражає

У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…

15.01.2025

Штрафи за брудні номери: що потрібно знати українським водіям

Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…

15.01.2025

Volkswagen ID.7 отримав на третину більший запас ходу

Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на…

15.01.2025

Що зміниться на авторинку 2025 року і що це означає для покупців

Авторинок дуже чутливий до глобальних економічних проблем, мінливої політичної ситуації та посилення норм викидів. В…

15.01.2025

Українські водії отримують нові штрафи, які не можна оскаржити

В Україні розпочалась справжня революція у контролі за порушеннями правил дорожнього руху. Тепер водії отримують…

15.01.2025

П’ять основних факторів, які визначають швидкість зарядки електромобіля

Багато власників електричних автомобілів часто задаються питанням: чому зарядка одного й того ж автомобіля може…

15.01.2025