Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Джерело autonews.ua
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment