Сертифікація авто, як стверджують експерти автомобільного світу, перетворилася в просту схему для заробляння грошей. Ніякої реальної інформації про транспортний засіб ці документи не дають.
Найбільш простий спосіб – сертифікація на авто для американського ринку. Оптику з покажчиками змінюють на європейський тільки для сертифікації. Необхідний документ отримують, але після цього, рідні фари повертають на місце. Комплект в результаті переставляють на іншу машину.
За цією схемою працює багато невеликих фірм. З старим транспортом виникають проблеми. Кожен, хто бажає розмитнити автомобіль зобов’язаний довести що машина відповідає нормам Євро 2 (або вище). Йдеться про ті одиниці, які були зареєстровані в Європі раніше.
На сьогоднішній день такого транспорту розмитнюється велика кількість. Процедура займає від одного до декількох днів. Вона обходиться в 1 600 – 3 500 гривень. «Без черги» вартість пропозиції з продажу сертифікатів становить 4 000 – 7 000 гривень. Автомобіль в такому випадку нікому показувати не потрібно.
Правоохоронці рекомендують не користуватися послугами сумнівних фірм.
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…
Leave a Comment