Сертифікація авто, як стверджують експерти автомобільного світу, перетворилася в просту схему для заробляння грошей. Ніякої реальної інформації про транспортний засіб ці документи не дають.
Найбільш простий спосіб – сертифікація на авто для американського ринку. Оптику з покажчиками змінюють на європейський тільки для сертифікації. Необхідний документ отримують, але після цього, рідні фари повертають на місце. Комплект в результаті переставляють на іншу машину.
За цією схемою працює багато невеликих фірм. З старим транспортом виникають проблеми. Кожен, хто бажає розмитнити автомобіль зобов’язаний довести що машина відповідає нормам Євро 2 (або вище). Йдеться про ті одиниці, які були зареєстровані в Європі раніше.
На сьогоднішній день такого транспорту розмитнюється велика кількість. Процедура займає від одного до декількох днів. Вона обходиться в 1 600 – 3 500 гривень. «Без черги» вартість пропозиції з продажу сертифікатів становить 4 000 – 7 000 гривень. Автомобіль в такому випадку нікому показувати не потрібно.
Правоохоронці рекомендують не користуватися послугами сумнівних фірм.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment