Сертифікація авто, як стверджують експерти автомобільного світу, перетворилася в просту схему для заробляння грошей. Ніякої реальної інформації про транспортний засіб ці документи не дають.
Найбільш простий спосіб – сертифікація на авто для американського ринку. Оптику з покажчиками змінюють на європейський тільки для сертифікації. Необхідний документ отримують, але після цього, рідні фари повертають на місце. Комплект в результаті переставляють на іншу машину.
За цією схемою працює багато невеликих фірм. З старим транспортом виникають проблеми. Кожен, хто бажає розмитнити автомобіль зобов’язаний довести що машина відповідає нормам Євро 2 (або вище). Йдеться про ті одиниці, які були зареєстровані в Європі раніше.
На сьогоднішній день такого транспорту розмитнюється велика кількість. Процедура займає від одного до декількох днів. Вона обходиться в 1 600 – 3 500 гривень. «Без черги» вартість пропозиції з продажу сертифікатів становить 4 000 – 7 000 гривень. Автомобіль в такому випадку нікому показувати не потрібно.
Правоохоронці рекомендують не користуватися послугами сумнівних фірм.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment