Сертифікація авто, як стверджують експерти автомобільного світу, перетворилася в просту схему для заробляння грошей. Ніякої реальної інформації про транспортний засіб ці документи не дають.
Найбільш простий спосіб – сертифікація на авто для американського ринку. Оптику з покажчиками змінюють на європейський тільки для сертифікації. Необхідний документ отримують, але після цього, рідні фари повертають на місце. Комплект в результаті переставляють на іншу машину.
За цією схемою працює багато невеликих фірм. З старим транспортом виникають проблеми. Кожен, хто бажає розмитнити автомобіль зобов’язаний довести що машина відповідає нормам Євро 2 (або вище). Йдеться про ті одиниці, які були зареєстровані в Європі раніше.
На сьогоднішній день такого транспорту розмитнюється велика кількість. Процедура займає від одного до декількох днів. Вона обходиться в 1 600 – 3 500 гривень. «Без черги» вартість пропозиції з продажу сертифікатів становить 4 000 – 7 000 гривень. Автомобіль в такому випадку нікому показувати не потрібно.
Правоохоронці рекомендують не користуватися послугами сумнівних фірм.
Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…
WD-40 часто вважають універсальним засобом, і він дійсно є популярним серед водіїв. Його застосовують для…
Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…
Все більше водіїв стикаються з новою проблемою: поліцейські зупиняють авто, перевіряють документи, нічого не кажуть…
Авторитетний британський портал Top Gear оголосив переможця щорічної премії "Автомобіль року", і цього разу найкращим…
В Україні можуть змінити правила для водіїв старшого віку. Верховна Рада зареєструвала законопроєкт №8082, який…
Leave a Comment