Categories: Новини

Експерти прогнозують скачки цін на паливо в Україні

Share

До чого треба приготуватися українським водіям у зв’язку із суперечливою схемою – нафта поступово дорожчає, вартість палива на АЗС «скаче».

Відомо, що сировина для виробництва нафтопродуктів знову почало дорожчати. Нафтові котирування завершують тиждень зростанням. У п’ятницю, 18 січня вартість бареля нафти марки Brent склала 61,67 долара.

Експерти підсумовують, що таке зростання пов’язане з ще грудневим скороченням нафтовидобутку членами ОПЕК і чутками про готовність США скасувати мита на імпорт китайських товарів на період торгових переговорів між Вашингтоном і Пекіном.

Так збільшившись на початку 2018 року, нафтові ціни вперлися в бар’єр близько 60 доларів за барель нафти Brent:

«Не дивлячись на те, що звіти ОПЕК, ймовірно, підтримають найближчим часом настрої на деяке підвищення ціни нафти, в довгостроковій перспективі ми зберігаємо обережність через слабкість світової економіки і зростаючого виробництва сланцевої нафти в США», – заявив аналітик сінгапурської брокерської компанії Бенджамін Лу.

Так на відміну від бензину і дизпалива, що подешевшали за три дні на 5 копійок, вартість скрапленого газу опустилася відразу на 45 копійок. У суботу, 19 січня, середня по країні вартість літра бензину А-95 становила 28,55 грн, дизельного палива – 28,50 грн, а зрідженого газу – 12,27 грн:

«Навіть незважаючи на деяке зростання нафтових котирувань, при нинішній вартості нафти трохи більше 60 доларів за барель, потенціал для подальшого зниження цін на бензин і дизпаливо в Україні зберігається на рівні 2-2,5 гривні. Тобто ці види палива можуть найближчим часом подешевшати ще на 2 гривні. Схожа ситуація і зі скрапленим газом – він може подешевшати ще приблизно на 2 гривні, до 10,50 грн за літр », – підсумував директор однієї з вітчизняних консалтингових груп Сергій Куюн.

«Навряд чи будуть ще якісь транші за чинною програмою. Наскільки я знаю, розбіжності між Україною і МВФ ще не зняті до кінця. Україна занадто затримала з їх (умов програми. – Ред.) Виконанням », – вважає доктор економічних наук Олег Яременко.

Провідний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАНУ Ярослав Жалило також вважає, що нинішню програму кредитування можна вважати завершеною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024