Categories: Новини

Експерти прогнозують скачки цін на паливо в Україні

До чого треба приготуватися українським водіям у зв’язку із суперечливою схемою – нафта поступово дорожчає, вартість палива на АЗС «скаче».

Відомо, що сировина для виробництва нафтопродуктів знову почало дорожчати. Нафтові котирування завершують тиждень зростанням. У п’ятницю, 18 січня вартість бареля нафти марки Brent склала 61,67 долара.

Експерти підсумовують, що таке зростання пов’язане з ще грудневим скороченням нафтовидобутку членами ОПЕК і чутками про готовність США скасувати мита на імпорт китайських товарів на період торгових переговорів між Вашингтоном і Пекіном.

Так збільшившись на початку 2018 року, нафтові ціни вперлися в бар’єр близько 60 доларів за барель нафти Brent:

«Не дивлячись на те, що звіти ОПЕК, ймовірно, підтримають найближчим часом настрої на деяке підвищення ціни нафти, в довгостроковій перспективі ми зберігаємо обережність через слабкість світової економіки і зростаючого виробництва сланцевої нафти в США», – заявив аналітик сінгапурської брокерської компанії Бенджамін Лу.

Так на відміну від бензину і дизпалива, що подешевшали за три дні на 5 копійок, вартість скрапленого газу опустилася відразу на 45 копійок. У суботу, 19 січня, середня по країні вартість літра бензину А-95 становила 28,55 грн, дизельного палива – 28,50 грн, а зрідженого газу – 12,27 грн:

«Навіть незважаючи на деяке зростання нафтових котирувань, при нинішній вартості нафти трохи більше 60 доларів за барель, потенціал для подальшого зниження цін на бензин і дизпаливо в Україні зберігається на рівні 2-2,5 гривні. Тобто ці види палива можуть найближчим часом подешевшати ще на 2 гривні. Схожа ситуація і зі скрапленим газом – він може подешевшати ще приблизно на 2 гривні, до 10,50 грн за літр », – підсумував директор однієї з вітчизняних консалтингових груп Сергій Куюн.

«Навряд чи будуть ще якісь транші за чинною програмою. Наскільки я знаю, розбіжності між Україною і МВФ ще не зняті до кінця. Україна занадто затримала з їх (умов програми. – Ред.) Виконанням », – вважає доктор економічних наук Олег Яременко.

Провідний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАНУ Ярослав Жалило також вважає, що нинішню програму кредитування можна вважати завершеною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Що чекати водію в Україні, якщо сів за кермо напідпитку

Керування автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння є однією з основних причин ДТП в…

19.12.2025

Екологічність електромобілів перевищує бензинові BMW навіть у мороз

Нещодавні випробування Green NCAP показали, з якими труднощами стикаються водії електромобілів і бензинових авто в…

19.12.2025

Toyota представила оновлений седан Levin L для китайського ринку

На китайському ринку Toyota продає дві схожі моделі - Corolla та Levin. Поки нова Corolla…

19.12.2025

Колишній топменеджер BMW розкритикував сучасний дизайн бренду

Колишній топменеджер BMW, який працював у компанії ще на початку 1970-х років, різко розкритикував сучасний…

19.12.2025

BMW 5 Series Touring 2026 показали на шпигунських фото: що змінилося

У Мережі з'явилися нові шпигунські фото універсала BMW 5-ї серії 2026 року, опубліковані Carbuzzspy. Вони…

19.12.2025

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025