Categories: Новини

Експерти прогнозують скачки цін на паливо в Україні

До чого треба приготуватися українським водіям у зв’язку із суперечливою схемою – нафта поступово дорожчає, вартість палива на АЗС «скаче».

Відомо, що сировина для виробництва нафтопродуктів знову почало дорожчати. Нафтові котирування завершують тиждень зростанням. У п’ятницю, 18 січня вартість бареля нафти марки Brent склала 61,67 долара.

Експерти підсумовують, що таке зростання пов’язане з ще грудневим скороченням нафтовидобутку членами ОПЕК і чутками про готовність США скасувати мита на імпорт китайських товарів на період торгових переговорів між Вашингтоном і Пекіном.

Так збільшившись на початку 2018 року, нафтові ціни вперлися в бар’єр близько 60 доларів за барель нафти Brent:

«Не дивлячись на те, що звіти ОПЕК, ймовірно, підтримають найближчим часом настрої на деяке підвищення ціни нафти, в довгостроковій перспективі ми зберігаємо обережність через слабкість світової економіки і зростаючого виробництва сланцевої нафти в США», – заявив аналітик сінгапурської брокерської компанії Бенджамін Лу.

Так на відміну від бензину і дизпалива, що подешевшали за три дні на 5 копійок, вартість скрапленого газу опустилася відразу на 45 копійок. У суботу, 19 січня, середня по країні вартість літра бензину А-95 становила 28,55 грн, дизельного палива – 28,50 грн, а зрідженого газу – 12,27 грн:

«Навіть незважаючи на деяке зростання нафтових котирувань, при нинішній вартості нафти трохи більше 60 доларів за барель, потенціал для подальшого зниження цін на бензин і дизпаливо в Україні зберігається на рівні 2-2,5 гривні. Тобто ці види палива можуть найближчим часом подешевшати ще на 2 гривні. Схожа ситуація і зі скрапленим газом – він може подешевшати ще приблизно на 2 гривні, до 10,50 грн за літр », – підсумував директор однієї з вітчизняних консалтингових груп Сергій Куюн.

«Навряд чи будуть ще якісь транші за чинною програмою. Наскільки я знаю, розбіжності між Україною і МВФ ще не зняті до кінця. Україна занадто затримала з їх (умов програми. – Ред.) Виконанням », – вважає доктор економічних наук Олег Яременко.

Провідний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАНУ Ярослав Жалило також вважає, що нинішню програму кредитування можна вважати завершеною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Що викликає підозру у поліції навіть у тверезого водія

Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…

28.08.2025

Як підготувати автомобіль до осені та морозів: поради експертів

Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…

28.08.2025

Новий Audi RS 6 Avant з гібридною установкою готують до прем’єри у 2027 році

Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…

28.08.2025

Чи можна їздити без бампера: що говорить закон

Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…

28.08.2025

Чому задній і повний привід стають менш популярними

В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…

28.08.2025

Топ-5 надійних автомобілів з пробігом за 1 млн гривень

У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…

28.08.2025