Categories: Новини

Експерти прогнозують скачки цін на паливо в Україні

До чого треба приготуватися українським водіям у зв’язку із суперечливою схемою – нафта поступово дорожчає, вартість палива на АЗС «скаче».

Відомо, що сировина для виробництва нафтопродуктів знову почало дорожчати. Нафтові котирування завершують тиждень зростанням. У п’ятницю, 18 січня вартість бареля нафти марки Brent склала 61,67 долара.

Експерти підсумовують, що таке зростання пов’язане з ще грудневим скороченням нафтовидобутку членами ОПЕК і чутками про готовність США скасувати мита на імпорт китайських товарів на період торгових переговорів між Вашингтоном і Пекіном.

Так збільшившись на початку 2018 року, нафтові ціни вперлися в бар’єр близько 60 доларів за барель нафти Brent:

«Не дивлячись на те, що звіти ОПЕК, ймовірно, підтримають найближчим часом настрої на деяке підвищення ціни нафти, в довгостроковій перспективі ми зберігаємо обережність через слабкість світової економіки і зростаючого виробництва сланцевої нафти в США», – заявив аналітик сінгапурської брокерської компанії Бенджамін Лу.

Так на відміну від бензину і дизпалива, що подешевшали за три дні на 5 копійок, вартість скрапленого газу опустилася відразу на 45 копійок. У суботу, 19 січня, середня по країні вартість літра бензину А-95 становила 28,55 грн, дизельного палива – 28,50 грн, а зрідженого газу – 12,27 грн:

«Навіть незважаючи на деяке зростання нафтових котирувань, при нинішній вартості нафти трохи більше 60 доларів за барель, потенціал для подальшого зниження цін на бензин і дизпаливо в Україні зберігається на рівні 2-2,5 гривні. Тобто ці види палива можуть найближчим часом подешевшати ще на 2 гривні. Схожа ситуація і зі скрапленим газом – він може подешевшати ще приблизно на 2 гривні, до 10,50 грн за літр », – підсумував директор однієї з вітчизняних консалтингових груп Сергій Куюн.

«Навряд чи будуть ще якісь транші за чинною програмою. Наскільки я знаю, розбіжності між Україною і МВФ ще не зняті до кінця. Україна занадто затримала з їх (умов програми. – Ред.) Виконанням », – вважає доктор економічних наук Олег Яременко.

Провідний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАНУ Ярослав Жалило також вважає, що нинішню програму кредитування можна вважати завершеною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025