Categories: Новини

Лучанка розповіла, як розмитнюють «євробляхи»

Share

Лучанка Ірина Новосад обурена чергами та відсутністю їх організації у Регіональному сервісному центрі МВС у Волинській області.

Своє обурення вона описала в історії, яку опублікувала на своїй сторінці у мережі Facebook.

Публікуємо її текст повністю:

«Взяти талончик у Регіональному сервісному центрі МВС у Волинській області – це дуже весела розвага. Пам’ятаєте, як пафосно все відкривали, розповідали про якість послуг, електронні черги, гарні сучасні офіси, навіть дитячий куточок та буккросинг?! Так от до одного місця це все, якщо організувати нормальну чергу вони не здатні у моменти напливу відвідувачів.

А момент цей, звісно, настав! Бо разом з тими, хто продає, чи купує авто, отримує права тощо, є тисячі тих, хто його розмитнює. І коли приймали цей абсолютно корупційний закон про “бляхи”, то хтось у сервісному центрі мав подумати, що через пару тижнів в коридорах їхніх приміщень буде пекло. І ніякий буккросинг їх не врятує від обуреності та озлобленості людей!!!

Значить система наступна:
Приходиш ти вночі під сервісний центр, у суцільному мороку шукаєш когось зі списком на обшарпаному листочку А4 записуєшся в чергу, яку формують самі люди.

Ми приїхали сьогодні в 5 ранку, були вже 28-мі… Якщо ви мене спитаєте, чому ми не зареєструвалися онлайн, то поясню: на рецепції мене запевнили, що такої опції немає(!). Зверніть увагу: НЕМАЄ!

Добре, що хоч мені сказали, що треба зробити всі необхідні проплати перед тим, як ставати в чергу. Бо просто зараз чую, як чоловік готовий порвати чувака з рецепції. Бо цей нещасний мужчина не оплатив зборів, простояв чергу, йому не видали талон, бо без проплати не видають, і коли він через 40 хвилин повернувся з проплатами, здогадайтеся що (?!) Правильно: талони закінчилися! Тепер він має пройти ці пекельні кола знову.

Значить далі: відкривається центр в 9:00. У цей момент близько 150 людей на сходах готові знести, затоптати один одного. Варто зауважити, що більшість це робить не через те, що має паскудну натуру. Просто всі знервовані, голодні, не виспані (запис в чергу вночі, пам’ятаєте?!) І більшість розуміє, що їм сьогодні може не вистачити талончиків, а вони вже другий-третій-четвертий раз приходять…

Значить стою, слухаю список. Жіночка читає, але трохи тихо, не всі чують, навколо легкий балаган… В якийсь момент натовп зносить ту жіночку всередині і сам запихується. Крик, гам, обурення. На нічний список вже ніхто не зважає, хаотично формується нова жива черга.

Працівник сервісного центру зберігає холоднокровний спокій, лише періодично погрожує припинити видавати талони! Добре діло: не змогти організувати процес, а потім погрожувати людям… Це так по-нашому!!!

Попали ми в приміщення десь о 9:15. Люди перед собою перемовляються, що вже 130 талонів видано. Бо виявляється, що таки існує (!) ЗАПИС ОНЛАЙН (!), про який ніхто ні слова не казав особисто мені, коли приходила уточнювати інформацію, про який нічого ніде не написано ні на сайті, ні у приміщенні центру. Хоча… Може, десь і написано, але явно так, щоб ця інформація не стала “достоянієм общєствєнності”!

В 9:51 я отримала свій талон: 193. Я так розумію, що за мірками цього сервісного мікровсесвіту, мені дуууже пощастило: типу отримала талон в той самий день.

Наскільки зрозуміла з розмов розлючених людей, відразу після 10-ї талони скінчилися. Система перестала їх видавати.

Тепер знову чекаю на свою чергу до спеціаліста. Скільки чекати і які ще сюрпризи на мене чекають – ніхто не скаже, бо в цьому хаосі ніхто нічого не знає напевне.

А ще в такому хаосі дуже просто “рєшати”, як кажуть у нас в народі. Мені називали суму 100$. Це ціна вашого спокою, збережених нервів та повноцінного вихідного. 100$ – і ти спиш вночі, не мерзнеш на вулиці, не ризикуєте бути затоптаним, просто приходиш потім за необхідними документами.

От така історія… Далі буде  ;)».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Вигнати всіх рішал звідти і буде нормально

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що чекає на Smart у 2025 році: нові технології та стратегії

Бренд Smart продовжує свій розвиток, презентуючи новаторські моделі, які дозволять йому вийти на нові ринки…

30.12.2024

Новий електричний Mercedes CLA наближається до релізу

Mercedes готує до випуску новий електричний CLA, який все частіше зауважують на дорогах під час…

30.12.2024

Як розморозити рідину у бачку омивача: автоексперти розкрили секрети

Коли мова заходить про зимові умови та вплив снігу на автомобільне скло, виробники одностайно рекомендують…

30.12.2024

Ринок електромобілів у 2025 році: що передбачають експерти

Згідно зі звітом експертів S&P Global Mobility, у 2025 році обсяг продажів батарейних електромобілів (BEV)…

30.12.2024

Експерти пояснили, коли варто відключати систему ESP у авто

Зараз практично у всіх автомобілях є система ESP. Однак деякі машини не оснащені цією опцією,…

30.12.2024

Новий Kia Seltos отримає кардинально агресивний вигляд (ФОТО)

Кросовер Kia Seltos я вперше побачив ще у 2019 році, а потім, у 2022-му, він…

30.12.2024