Categories: Новини

“Так бути не повинно!”: Росію ткнули носом в прокол з Кримським мостом

При будівництві Кримського моста росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, що загрожує серйозними аваріями і людськими жертвами.

Основною проблемою, про яку говорили ще при проектуванні Кримського моста, – є складна геологія в місці будівництва об’єкту, передає Обоз.

Тектонічні плити під мостом знаходяться в постійному русі, через що конструкція моста постійно рухається, а м’які і рухливі грунти не дають можливості для створення насипу під залізничне полотно.

Крім того, росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, а його заміна обійдеться окупантам в додаткові 2,9 млрд рублів. У зв’язку з цим введення в експлуатацію ж/д прольоту знову відкладається.

Експерти попередили, що зміщення паль може привести до катастрофи на залізничному прольоті Кримського моста.

“З одного боку, йде осадка, з іншого – випирають палі, їх виштовхує на поверхню, і виходить перекіс, а на ж/д такого не повинно бути, повинна бути ідеальна поверхня”, – пояснив старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН, кандидат геолого-мінералогічних наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.

За його словами, в глинах можливі будь-які катаклізми, і в будь-який момент через зсувів залізничні рейки можуть перевернутися, що призведе до масштабної аварії і людських жертв.

“Ще один момент, вони приблизно в два рази зменшили широту потоку, тим самим збільшивши швидкість течії, яка припадає якраз на основні опори. Це означає, що буде збільшений винос з-під опор мулів, напівтвердих глин та іншого, що серйозно впливає на стійкість цих опор”, – додав російський інженер.

На його думку, залізничну частину мосту навряд чи коли-небудь запустять, адже навантажені поїзди будуть давати додаткове навантаження на опори.

“Потяги важкі, це не легкові машини. Завантажений поїзд важить приблизно 6 тис. т., ось підуть ці 6 тис. т. на дві опори, подивимося в який бік їх перекосить”, – зазначив він.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen представив електроседан ID.Unyx 07 (ФОТО)

Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…

10.10.2025

Оновлений Nissan X-Trail отримає новий дизайн і гібридну систему

Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…

10.10.2025

У Японії стартували продажі нового Nissan Leaf із запасом ходу понад 670 км

Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…

10.10.2025

Названо ризики придбання старої машини з маленьким пробігом

Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…

10.10.2025

Власник автосервісу розвіяв поширені міфи про варіатори

Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…

10.10.2025

Tesla почала продавати комплект для повернення класичних поворотників у Model 3

Компанія Tesla почала продавати у США комплект для дооснащення Model 3 класичними важелями поворотників. Набір…

10.10.2025