Categories: Новини

“Так бути не повинно!”: Росію ткнули носом в прокол з Кримським мостом

При будівництві Кримського моста росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, що загрожує серйозними аваріями і людськими жертвами.

Основною проблемою, про яку говорили ще при проектуванні Кримського моста, – є складна геологія в місці будівництва об’єкту, передає Обоз.

Тектонічні плити під мостом знаходяться в постійному русі, через що конструкція моста постійно рухається, а м’які і рухливі грунти не дають можливості для створення насипу під залізничне полотно.

Крім того, росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, а його заміна обійдеться окупантам в додаткові 2,9 млрд рублів. У зв’язку з цим введення в експлуатацію ж/д прольоту знову відкладається.

Експерти попередили, що зміщення паль може привести до катастрофи на залізничному прольоті Кримського моста.

“З одного боку, йде осадка, з іншого – випирають палі, їх виштовхує на поверхню, і виходить перекіс, а на ж/д такого не повинно бути, повинна бути ідеальна поверхня”, – пояснив старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН, кандидат геолого-мінералогічних наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.

За його словами, в глинах можливі будь-які катаклізми, і в будь-який момент через зсувів залізничні рейки можуть перевернутися, що призведе до масштабної аварії і людських жертв.

“Ще один момент, вони приблизно в два рази зменшили широту потоку, тим самим збільшивши швидкість течії, яка припадає якраз на основні опори. Це означає, що буде збільшений винос з-під опор мулів, напівтвердих глин та іншого, що серйозно впливає на стійкість цих опор”, – додав російський інженер.

На його думку, залізничну частину мосту навряд чи коли-небудь запустять, адже навантажені поїзди будуть давати додаткове навантаження на опори.

“Потяги важкі, це не легкові машини. Завантажений поїзд важить приблизно 6 тис. т., ось підуть ці 6 тис. т. на дві опори, подивимося в який бік їх перекосить”, – зазначив він.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Mercedes CLA 220 отримав двигун, розроблений разом із Geely

Mercedes-Benz оприлюднила повні характеристики гібридного седана CLA 220 модельного року 2026. Головна новина - бензиновий…

17.12.2025

Українці все частіше купують авто з Америки: імпорт зріс у два рази

У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…

17.12.2025

Mercedes-Benz назвав дату прем’єри електричного мінівена VLE

Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…

17.12.2025

Нові краш-тести показали, хто реально робить безпечні авто

Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…

17.12.2025

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025