Categories: Новини

“Так бути не повинно!”: Росію ткнули носом в прокол з Кримським мостом

Share

При будівництві Кримського моста росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, що загрожує серйозними аваріями і людськими жертвами.

Основною проблемою, про яку говорили ще при проектуванні Кримського моста, – є складна геологія в місці будівництва об’єкту, передає Обоз.

Тектонічні плити під мостом знаходяться в постійному русі, через що конструкція моста постійно рухається, а м’які і рухливі грунти не дають можливості для створення насипу під залізничне полотно.

Крім того, росіяни обрали непридатний грунт для створення земляного насипу, а його заміна обійдеться окупантам в додаткові 2,9 млрд рублів. У зв’язку з цим введення в експлуатацію ж/д прольоту знову відкладається.

Експерти попередили, що зміщення паль може привести до катастрофи на залізничному прольоті Кримського моста.

“З одного боку, йде осадка, з іншого – випирають палі, їх виштовхує на поверхню, і виходить перекіс, а на ж/д такого не повинно бути, повинна бути ідеальна поверхня”, – пояснив старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН, кандидат геолого-мінералогічних наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.

За його словами, в глинах можливі будь-які катаклізми, і в будь-який момент через зсувів залізничні рейки можуть перевернутися, що призведе до масштабної аварії і людських жертв.

“Ще один момент, вони приблизно в два рази зменшили широту потоку, тим самим збільшивши швидкість течії, яка припадає якраз на основні опори. Це означає, що буде збільшений винос з-під опор мулів, напівтвердих глин та іншого, що серйозно впливає на стійкість цих опор”, – додав російський інженер.

На його думку, залізничну частину мосту навряд чи коли-небудь запустять, адже навантажені поїзди будуть давати додаткове навантаження на опори.

“Потяги важкі, це не легкові машини. Завантажений поїзд важить приблизно 6 тис. т., ось підуть ці 6 тис. т. на дві опори, подивимося в який бік їх перекосить”, – зазначив він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Polestar 4 ставить новий стандарт серед електрокарів

Електричний купе-кросовер Polestar 4 став переможцем премії UK Car of the Year у категорії Executive…

20.02.2025

Новий маленький кросовер Mazda: перші зображення

Mazda представила перші тизери своєї нової компактної моделі, які майже пройшли непоміченими. Зображення були опубліковані…

20.02.2025

Вартість автоцивілки в Україні зросла в 2025 році: що змінилося

Це зумовлено набуттям чинності нового закону, що зобов’язує власників транспортних засобів обов'язково страхувати свої авто.…

20.02.2025

BMW iX xDrive60 отримав оновлення: світяться ґрати і нові функції

Компанія BMW представила модернізовану версію iX xDrive60 , яка прийшла на зміну xDrive50. Флагманський електрокросовер…

20.02.2025

Smart анонсував дебют кросовера #1 у версії Black Gold

Компанія Smart представила ексклюзивну серію моделі #1, що отримала назву Black Gold, яка надійде у…

20.02.2025

Де заборонено користуватися ременем безпеки

В Україні водії та пасажири зобов’язані користуватися ременями безпеки, оскільки це є вимогою законодавства. Недотримання…

20.02.2025