У власників “євроблях” нижче екостандарту Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 була сильно пом’якшена в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарта Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарту Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
У Києві з'явився рідкісний і унікальний Mercedes G-Class, модифікований німецьким ательє Hofele Design. Ціна цього…
Минулої весни Mazda показала концепт Arata, який багато хто вважає провісником нового, третього покоління кросовера…
Tesla оголосила ціни на оновлений кросовер Model Y під кодовою назвою Juniper, який є в…
В Україні технічний огляд транспортних засобів є обов’язковим лише для певних категорій транспорту. До таких…
Якщо ви замислюєтеся про покупку електромобіля і хочете отримати автомобіль з неймовірною динамікою, комфортною їздою…
Для багатьох людей машини, що рухаються дорогою в потоці, виглядають однаково, відрізняючись лише марками та…
View Comments
Украина это Европа расстаможка не нужна
угу тормос уже получили и отделились
А вы думали всё так легко и по закону.Да у них дети голодают и дача не достроенная на Адриатике.Так что терпите и несите,и много несите-им ведь скоро валить