У власників “євроблях” нижче екостандарту Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 була сильно пом’якшена в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарта Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарту Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…
BMW представила систему, яка дозволяє дизельним автомобілям працювати на паливі HVO100, виготовленому з відновлюваних джерел,…
Багато українських водіїв потрапляють у ситуацію, коли поліцейський накладає штраф за те, що під час…
Mercedes-Benz завершує випробування повністю електричного C-Class, дебют якого заплановано на 2026 рік. Новинку вже помітили…
Навіть під час очікування зеленого сигналу світлофора водії в Україні можуть отримати штраф, якщо порушують…
Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…
View Comments
Украина это Европа расстаможка не нужна
угу тормос уже получили и отделились
А вы думали всё так легко и по закону.Да у них дети голодают и дача не достроенная на Адриатике.Так что терпите и несите,и много несите-им ведь скоро валить