У власників “євроблях” нижче екостандарту Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 була сильно пом’якшена в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарта Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарту Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
View Comments
Украина это Европа расстаможка не нужна
угу тормос уже получили и отделились
А вы думали всё так легко и по закону.Да у них дети голодают и дача не достроенная на Адриатике.Так что терпите и несите,и много несите-им ведь скоро валить