Categories: Новини

Штрафувати будуть за планом: чиновники вже поділили гроші від «листів щастя»

Share

Доходи від системи автоматичної фіксації порушень ПДР вже вписали в Державний бюджет 2019.

Щоправда, зробили це досить дивним чином: на розбудову, відновлення та експлуатацію системи фіксації порушень ПДР в автоматичному режимі, виділили 50% суми штрафів від її роботи.

З 1 січня 2019 р. вступають в силу законодавчі зміни до Бюджетного кодексу України (закон №2621-VIII від 22.11.18), якими передбачено (ст. 29 п. 13-5), що до спеціального фонду держбюджету будуть зараховуватись 50% надходжень від штрафів за адміністративні правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху (БДР), зафіксовані в автоматичному режимі.

У статті 30 (п. 21) вказано, що зібрані таким чином кошти будуть використовуватись «на здійснення заходів із впровадження, розбудови, відновлення та експлуатації системи фіксації правопорушень у сфері БДР в автоматичному режимі». Таким чином, коло замкнулося, але законодавці чітко визначили, які саме організації зможуть використовувати ці кошти. Так, Міністерство внутрішніх справ України та Національна поліція зможуть використати 40% вказаних коштів.

Як пояснили законодавці, в Бюджетному кодексі дійсно йдеться про період, коли «листи щастя» вже почнуть надходити. А вже в самому Державному бюджеті 2019 передбачено, що створення і запуск системи фото- відео-фіксації порушень ПДР в автоматичному режимі буде фінансуватися за рахунок «Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року», на яку заплановано близько двох мільярдів гривень (2 096 457 500 грн.)!

Нагадаємо, що закон який дозволяє штрафувати порушників ПДР в автоматичному режимі вже вступив в силу. Однак експерти вважають його недосконалим, оскільки вин передбачає, що винним у порушенні ПДР автоматично визнається власник транспортного засобу, а не водій що скоїв правопорушення.

Джерело: Авто 24

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024

Як зберегти зимові шини в хорошому стані на довше

Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…

23.11.2024

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024