Для багатьох з нас електромобілі як і раніше залишаються транспортними засобами майбутнього, незважаючи на те, що їх щороку продають в світі сотні тисяч.
Є, як мінімум, 10 стереотипів, міфів, пов’язаних з електрокарами. Пора від них позбутися, пише Autonews .
У багатьох сучасних електромобілів запас ходу вже перевищує 300 км. Але навіть якщо він становить 150-250 км – цього цілком достатньо для поїздок по місту. Чому ми так думаємо? Тому, що більшість водіїв проїжджають щодня набагато менше. Так, наприклад, за даними Департаменту транспорту США, американці в середньому проїжджають щодня по 64 км.
Існує стереотип, що електрокари повільніше, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння. Насправді електричні авто швидше, ніж їх традиційні «колеги». Чому? Тому, що електромотор миттєво генерує 100% крутного моменту. В результаті, наприклад, Tesla Model S до 100 км / год розганяється всього за 2,5 секунди.
Дійсно, електромобілі коштують дорожче, ніж їх аналоги з двигунами внутрішнього згоряння. Однак, на їх покупку в багатьох країнах існують різні пільги і знижки. У США, наприклад, є федеральна знижка в 7 500 доларів на електромобілі. Там також є знижки і на місцевому рівні в окремих штатах (в Колорадо – 5 000 доларів, в Каліфорнії – до 4 500 доларів).
У США поки багато електромобілі не допускаються до краш-тестів на безпеку. Однак, якщо це відбувається, то вони, як правило, отримують хороші оцінки. Так, наприклад, Chevrolet Bolt EV отримав в краш-тестах NHTSA вищу оцінку (5 зірок) за захист пасажирів.
Деякі «зелені» активісти вважають, що електромобілі теж забруднюють повітря. Правда, побічно. Для них потрібна енергія, а її виробляють на електростанціях, забруднюючи атмосферу. Крім того, під час утилізації електрокарів теж завдається шкода екології. Але вчені довели, що такі транспортні засоби все одно менше шкодять екології, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння.
Насправді їздити на електрокарах дешевше, ніж на машинах з двигунами внутрішнього згоряння, яким потрібен бензин чи дизельне паливо. Американське Агентство з охорони навколишнього середовища підрахувало, що власник Hyundai Ioniq Electric витратить на його підзарядку за п’ять років приблизно на 5 000 доларів менше, ніж власник аналогічного авто з двигуном внутрішнього згоряння на бензин або ДТ.
Електромобілі не вимагають такого постійного технічного обслуговування, як авто з двигунами внутрішнього згоряння. Їм не потрібно, наприклад, міняти масло.
Більшість електромобілів заряджають будинку або на роботі. Але мережу заправних станцій для них постійно збільшується. У США зараз налічується вже більше 20 000 таких станцій, кількість станцій в Україні зростає з кожним днем.
У США на батареї електрокарів є гарантія в 8 років або 100 000 миль. Nissan Leaf зберігає 75% ємності батареї після 120 000 миль пробігу. У машин Tesla ємність батареї після 200 000 миль пробігу становить 90%. Так що батареї електромобілів досить надійні.
Існує думка, що електромобілі будуть споживати дуже багато енергії, і електростанції цього «не витримають». Це не так, адже більшість таких машин заряджається вночі, коли споживання електроенергії зведено до мінімуму.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment