Для багатьох з нас електромобілі як і раніше залишаються транспортними засобами майбутнього, незважаючи на те, що їх щороку продають в світі сотні тисяч.
Є, як мінімум, 10 стереотипів, міфів, пов’язаних з електрокарами. Пора від них позбутися, пише Autonews .
У багатьох сучасних електромобілів запас ходу вже перевищує 300 км. Але навіть якщо він становить 150-250 км – цього цілком достатньо для поїздок по місту. Чому ми так думаємо? Тому, що більшість водіїв проїжджають щодня набагато менше. Так, наприклад, за даними Департаменту транспорту США, американці в середньому проїжджають щодня по 64 км.
Існує стереотип, що електрокари повільніше, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння. Насправді електричні авто швидше, ніж їх традиційні «колеги». Чому? Тому, що електромотор миттєво генерує 100% крутного моменту. В результаті, наприклад, Tesla Model S до 100 км / год розганяється всього за 2,5 секунди.
Дійсно, електромобілі коштують дорожче, ніж їх аналоги з двигунами внутрішнього згоряння. Однак, на їх покупку в багатьох країнах існують різні пільги і знижки. У США, наприклад, є федеральна знижка в 7 500 доларів на електромобілі. Там також є знижки і на місцевому рівні в окремих штатах (в Колорадо – 5 000 доларів, в Каліфорнії – до 4 500 доларів).
У США поки багато електромобілі не допускаються до краш-тестів на безпеку. Однак, якщо це відбувається, то вони, як правило, отримують хороші оцінки. Так, наприклад, Chevrolet Bolt EV отримав в краш-тестах NHTSA вищу оцінку (5 зірок) за захист пасажирів.
Деякі «зелені» активісти вважають, що електромобілі теж забруднюють повітря. Правда, побічно. Для них потрібна енергія, а її виробляють на електростанціях, забруднюючи атмосферу. Крім того, під час утилізації електрокарів теж завдається шкода екології. Але вчені довели, що такі транспортні засоби все одно менше шкодять екології, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння.
Насправді їздити на електрокарах дешевше, ніж на машинах з двигунами внутрішнього згоряння, яким потрібен бензин чи дизельне паливо. Американське Агентство з охорони навколишнього середовища підрахувало, що власник Hyundai Ioniq Electric витратить на його підзарядку за п’ять років приблизно на 5 000 доларів менше, ніж власник аналогічного авто з двигуном внутрішнього згоряння на бензин або ДТ.
Електромобілі не вимагають такого постійного технічного обслуговування, як авто з двигунами внутрішнього згоряння. Їм не потрібно, наприклад, міняти масло.
Більшість електромобілів заряджають будинку або на роботі. Але мережу заправних станцій для них постійно збільшується. У США зараз налічується вже більше 20 000 таких станцій, кількість станцій в Україні зростає з кожним днем.
У США на батареї електрокарів є гарантія в 8 років або 100 000 миль. Nissan Leaf зберігає 75% ємності батареї після 120 000 миль пробігу. У машин Tesla ємність батареї після 200 000 миль пробігу становить 90%. Так що батареї електромобілів досить надійні.
Існує думка, що електромобілі будуть споживати дуже багато енергії, і електростанції цього «не витримають». Це не так, адже більшість таких машин заряджається вночі, коли споживання електроенергії зведено до мінімуму.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment