Categories: Новини

Штрафів не буде: чому Рада не підтримала важливий автомобільний закон

Share

Законопроект, у якому передбачалось збільшення штрафу за їзду з непристебнутим паском безпеки, не отримав необхідної кількості голосів.

Зміст документа з номером 8492, який розглядали вчора у сесійній залі ВР, вкрай простий: встановити штраф у розмірі 850 гривень за їзду з непристебнутим ременем безпеки або без мотошолома. Законопроект був раніше підтриманий у першому читанні, а от під час голосування у другому та в цілому, бракнуло голосів. Причому, не голосів «за», а тому що в залі було надто мало народних депутатів.

Вечірнє засідання Верховної Ради мало не було закрите спікером, оскільки розгляд наступних ініціатив з порядку денного ставав беззмістовним. Без необхідної кількості голосів, згідно з регламентом, законопроекти просто відхилялися б назавжди. Саме так це і сталось з документом №8492. Лише обіцянка Андрія Парубія оприлюднити у «Голосі України» списки всіх відсутніх дещо «оживила» сесійну залу, і після рейтингового голосування (яке проводиться заради розуміння, чи достатньо в залі «голосуючих» нардепів) на «радівському» екрані з’явилось число 230.

Чому підвищення штрафу «за ремені» таке важливе? Річ у тому, що, як колись написав Бродський, «Смерть – це те, що з іншими буває». А якщо відійти від літературних метафор – ті, чиє життя не було врятовано у дорожній аварії, уже не зможуть повідомити нам, живим, що якби той пасок свого часу був застебнутий, то не сталось би й непоправиме. А от чимало тих, кому в ДТП потрапляти не доводилось, радісно культивуватимуть міфи про те, що ремінь це шкідливо і ризиковано. Тому введення підвищеного штрафу за це порушення спонукало би значно більшу кількість водіїв користуватись пасками самим та рекомендувати це робити своїм пасажирам. Заради власної ж безпеки.

Однак, ініціатива «провалена», і тепер, щоб це саме питання знову занести в Раду, доведеться створювати все з нуля. А поки дійсним залишається «старий» розмір штрафу – 51 гривня за їзду без використання ременя безпеки.

У будь-якому разі, незалежно від наявності чи відсутності штрафу або його розміру, радимо вам користуватись ременями безпеки і рекомендувати робити це вашим пасажирам. Принаймні, це шанс не стати частиною сумної статистики жертв ДТП.

Джерело: AUTO.RIA.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024

Opel Mokka став гібридом і не шокував ціною

Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…

03.05.2024

У ЄС заявили про необхідність збільшити кількість зарядних станцій для досягнення кліматичних цілей

Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…

03.05.2024

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024

Історія та спадщина: Огляд розвитку бренду Volkswagen та його впливу на автомобільну індустрію

Витоки і Початок Подорожі: Огляд становлення та розвитку бренду Volkswagen з моменту його заснування в…

03.05.2024