Categories: Новини

Штрафів не буде: чому Рада не підтримала важливий автомобільний закон

Законопроект, у якому передбачалось збільшення штрафу за їзду з непристебнутим паском безпеки, не отримав необхідної кількості голосів.

Зміст документа з номером 8492, який розглядали вчора у сесійній залі ВР, вкрай простий: встановити штраф у розмірі 850 гривень за їзду з непристебнутим ременем безпеки або без мотошолома. Законопроект був раніше підтриманий у першому читанні, а от під час голосування у другому та в цілому, бракнуло голосів. Причому, не голосів «за», а тому що в залі було надто мало народних депутатів.

Вечірнє засідання Верховної Ради мало не було закрите спікером, оскільки розгляд наступних ініціатив з порядку денного ставав беззмістовним. Без необхідної кількості голосів, згідно з регламентом, законопроекти просто відхилялися б назавжди. Саме так це і сталось з документом №8492. Лише обіцянка Андрія Парубія оприлюднити у «Голосі України» списки всіх відсутніх дещо «оживила» сесійну залу, і після рейтингового голосування (яке проводиться заради розуміння, чи достатньо в залі «голосуючих» нардепів) на «радівському» екрані з’явилось число 230.

Чому підвищення штрафу «за ремені» таке важливе? Річ у тому, що, як колись написав Бродський, «Смерть – це те, що з іншими буває». А якщо відійти від літературних метафор – ті, чиє життя не було врятовано у дорожній аварії, уже не зможуть повідомити нам, живим, що якби той пасок свого часу був застебнутий, то не сталось би й непоправиме. А от чимало тих, кому в ДТП потрапляти не доводилось, радісно культивуватимуть міфи про те, що ремінь це шкідливо і ризиковано. Тому введення підвищеного штрафу за це порушення спонукало би значно більшу кількість водіїв користуватись пасками самим та рекомендувати це робити своїм пасажирам. Заради власної ж безпеки.

Однак, ініціатива «провалена», і тепер, щоб це саме питання знову занести в Раду, доведеться створювати все з нуля. А поки дійсним залишається «старий» розмір штрафу – 51 гривня за їзду без використання ременя безпеки.

У будь-якому разі, незалежно від наявності чи відсутності штрафу або його розміру, радимо вам користуватись ременями безпеки і рекомендувати робити це вашим пасажирам. Принаймні, це шанс не стати частиною сумної статистики жертв ДТП.

Джерело: AUTO.RIA.com

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025

Названо 3 способи вберегти машину від викрадення

Статистика показує, що сучасна сигналізація проти викрадення недостатньо ефективна для повного захисту автомобіля. Зловмисники постійно…

13.11.2025

Названо три надійні способи уникнути евакуації авто

В Україні більшість водіїв хоча б раз бачили, як евакуатор забирає авто прямо з вулиці.…

13.11.2025

Nissan готує масштабне оновлення: близько 30 нових моделей до 2026 року

В останні роки продажі Nissan падають, а репутація бренду погіршилася. Компанія планує зміни: реструктуризацію та…

13.11.2025

Названо 5 помилок водіїв, які вбивають двигун машини

Двигун - один з найдорожчих і технологічно складних компонентів автомобіля, його відновлення не завжди доцільне,…

13.11.2025