Categories: Новини

Штрафів не буде: чому Рада не підтримала важливий автомобільний закон

Законопроект, у якому передбачалось збільшення штрафу за їзду з непристебнутим паском безпеки, не отримав необхідної кількості голосів.

Зміст документа з номером 8492, який розглядали вчора у сесійній залі ВР, вкрай простий: встановити штраф у розмірі 850 гривень за їзду з непристебнутим ременем безпеки або без мотошолома. Законопроект був раніше підтриманий у першому читанні, а от під час голосування у другому та в цілому, бракнуло голосів. Причому, не голосів «за», а тому що в залі було надто мало народних депутатів.

Вечірнє засідання Верховної Ради мало не було закрите спікером, оскільки розгляд наступних ініціатив з порядку денного ставав беззмістовним. Без необхідної кількості голосів, згідно з регламентом, законопроекти просто відхилялися б назавжди. Саме так це і сталось з документом №8492. Лише обіцянка Андрія Парубія оприлюднити у «Голосі України» списки всіх відсутніх дещо «оживила» сесійну залу, і після рейтингового голосування (яке проводиться заради розуміння, чи достатньо в залі «голосуючих» нардепів) на «радівському» екрані з’явилось число 230.

Чому підвищення штрафу «за ремені» таке важливе? Річ у тому, що, як колись написав Бродський, «Смерть – це те, що з іншими буває». А якщо відійти від літературних метафор – ті, чиє життя не було врятовано у дорожній аварії, уже не зможуть повідомити нам, живим, що якби той пасок свого часу був застебнутий, то не сталось би й непоправиме. А от чимало тих, кому в ДТП потрапляти не доводилось, радісно культивуватимуть міфи про те, що ремінь це шкідливо і ризиковано. Тому введення підвищеного штрафу за це порушення спонукало би значно більшу кількість водіїв користуватись пасками самим та рекомендувати це робити своїм пасажирам. Заради власної ж безпеки.

Однак, ініціатива «провалена», і тепер, щоб це саме питання знову занести в Раду, доведеться створювати все з нуля. А поки дійсним залишається «старий» розмір штрафу – 51 гривня за їзду без використання ременя безпеки.

У будь-якому разі, незалежно від наявності чи відсутності штрафу або його розміру, радимо вам користуватись ременями безпеки і рекомендувати робити це вашим пасажирам. Принаймні, це шанс не стати частиною сумної статистики жертв ДТП.

Джерело: AUTO.RIA.com

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025

В Україні змінили правила техогляду: кого стосуються нові вимоги

В Україні набув чинності оновлений порядок проходження технічного огляду транспортних засобів, який у першу чергу…

29.09.2025