Categories: Новини

Штрафів не буде: чому Рада не підтримала важливий автомобільний закон

Share

Законопроект, у якому передбачалось збільшення штрафу за їзду з непристебнутим паском безпеки, не отримав необхідної кількості голосів.

Зміст документа з номером 8492, який розглядали вчора у сесійній залі ВР, вкрай простий: встановити штраф у розмірі 850 гривень за їзду з непристебнутим ременем безпеки або без мотошолома. Законопроект був раніше підтриманий у першому читанні, а от під час голосування у другому та в цілому, бракнуло голосів. Причому, не голосів «за», а тому що в залі було надто мало народних депутатів.

Вечірнє засідання Верховної Ради мало не було закрите спікером, оскільки розгляд наступних ініціатив з порядку денного ставав беззмістовним. Без необхідної кількості голосів, згідно з регламентом, законопроекти просто відхилялися б назавжди. Саме так це і сталось з документом №8492. Лише обіцянка Андрія Парубія оприлюднити у «Голосі України» списки всіх відсутніх дещо «оживила» сесійну залу, і після рейтингового голосування (яке проводиться заради розуміння, чи достатньо в залі «голосуючих» нардепів) на «радівському» екрані з’явилось число 230.

Чому підвищення штрафу «за ремені» таке важливе? Річ у тому, що, як колись написав Бродський, «Смерть – це те, що з іншими буває». А якщо відійти від літературних метафор – ті, чиє життя не було врятовано у дорожній аварії, уже не зможуть повідомити нам, живим, що якби той пасок свого часу був застебнутий, то не сталось би й непоправиме. А от чимало тих, кому в ДТП потрапляти не доводилось, радісно культивуватимуть міфи про те, що ремінь це шкідливо і ризиковано. Тому введення підвищеного штрафу за це порушення спонукало би значно більшу кількість водіїв користуватись пасками самим та рекомендувати це робити своїм пасажирам. Заради власної ж безпеки.

Однак, ініціатива «провалена», і тепер, щоб це саме питання знову занести в Раду, доведеться створювати все з нуля. А поки дійсним залишається «старий» розмір штрафу – 51 гривня за їзду без використання ременя безпеки.

У будь-якому разі, незалежно від наявності чи відсутності штрафу або його розміру, радимо вам користуватись ременями безпеки і рекомендувати робити це вашим пасажирам. Принаймні, це шанс не стати частиною сумної статистики жертв ДТП.

Джерело: AUTO.RIA.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025