Categories: Новини

Що буде, якщо не розмитнити “євробляху” в термін

Share

Відповідно до Тимчасового порядку оформлення авто на іноземних номерах, легалізувати авто можна на будь-якій митниці, але зробити це потрібно до 24 травня 2019 року.

Якщо не вкластися в цей термін, потрібно буде заплатити штраф. Зараз пеня за збереження неоформленої “євробляхи” на території України становить 8,5 тис гривень, але її підвищать до 170 тис гривень. Також буде штраф в 34 тис гривень за передачу нерозмитненого авто іншій людині, стільки ж треба буде заплатити за таксування на “євроблясі”.

У той же час, авто може перебувати в Україні 10 днів в режимі транзит, якщо треба перетнути 2 і більше областей, і 5 днів – якщо 1 регіон. Якщо порушити ці терміни на день, виставлять штраф на 170 гривень.

Можна провезти машину і іноземцю в режимі тимчасового ввезення на термін до року. Але якщо така людина планує перебувати в країні більше 30 днів, треба буде отримати тимчасову держреєстрацію для авто. Тобто поліція буде знати, хто і коли пригнав машину.

До того ж, якщо порушити визначені терміни перебування авто в режимі тимчасового ввезення, оштрафують на 850 гривень. Якщо прострочення збільшиться до 20-30 днів, штраф зросте до 85 тис гривень, а при перевищенні 30-денного терміну – до 170 тис гривень. У стільки ж обійдеться розбирання авто на запчастини.

Є можливість ввезти “євробляху” українцеві, який проживає за кордоном, – але тільки одну. За кожне наступне ввезене авто треба буде сплатити штраф у розмірі розмитнення.

Відзначимо, що штрафувати порушників будуть заочно. Фіскали будуть висилати штраф за адресою реєстрації протягом 3 днів після закінчення встановленого терміну перебування нерозмитненого авто на території України і оповіщати поліцію. Причому документ буде вважатися врученим, навіть якщо порушник не живе за адресою реєстрації.

Правоохоронці ж тепер будуть автоматично отримувати всю інформацію про всі машини з іноземною реєстрацією. Також поліція зможе зупиняти авто і перевіряти терміни його перебування на українській території.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Став відомий найпопулярніший автомобіль в Європі

За даними дослідницької компанії JATO Dynamics, лідирує бестселер європейського авторинку - компактний хетчбек Dacia. Продажі…

24.03.2025

Головна деталь, яка допоможе виявити скручений пробіг на вживаному авто

Купівля вживаного авто вимагає уваги, адже можна натрапити на машину з підробленим пробігом. Один з…

24.03.2025

Експерти розповіли, коли при аварії можна вирішити все без виклику поліції

Як на мене, не в кожній аварії в Україні треба обов’язково викликати патрульних. Є ситуації,…

24.03.2025

Новий Mercedes-AMG GLC отримає 580 сил і розумний повний привід

Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду.…

24.03.2025

Зимова гума влітку: можливі штрафи та правила для водіїв

В Україні багато водіїв цікавляться, чи можуть оштрафувати за їзду на зимовій гумі влітку або…

24.03.2025

Нове покоління Audi Q7 сфотографували під час тестів

Знаковий для компанії Audi кросовер Q7 з'явився у 2005 році. Машина виявилася товарним зразком прототипу…

24.03.2025