Categories: Новини

Що буде, якщо не розмитнити “євробляху” в термін

Відповідно до Тимчасового порядку оформлення авто на іноземних номерах, легалізувати авто можна на будь-якій митниці, але зробити це потрібно до 24 травня 2019 року.

Якщо не вкластися в цей термін, потрібно буде заплатити штраф. Зараз пеня за збереження неоформленої “євробляхи” на території України становить 8,5 тис гривень, але її підвищать до 170 тис гривень. Також буде штраф в 34 тис гривень за передачу нерозмитненого авто іншій людині, стільки ж треба буде заплатити за таксування на “євроблясі”.

У той же час, авто може перебувати в Україні 10 днів в режимі транзит, якщо треба перетнути 2 і більше областей, і 5 днів – якщо 1 регіон. Якщо порушити ці терміни на день, виставлять штраф на 170 гривень.

Можна провезти машину і іноземцю в режимі тимчасового ввезення на термін до року. Але якщо така людина планує перебувати в країні більше 30 днів, треба буде отримати тимчасову держреєстрацію для авто. Тобто поліція буде знати, хто і коли пригнав машину.

До того ж, якщо порушити визначені терміни перебування авто в режимі тимчасового ввезення, оштрафують на 850 гривень. Якщо прострочення збільшиться до 20-30 днів, штраф зросте до 85 тис гривень, а при перевищенні 30-денного терміну – до 170 тис гривень. У стільки ж обійдеться розбирання авто на запчастини.

Є можливість ввезти “євробляху” українцеві, який проживає за кордоном, – але тільки одну. За кожне наступне ввезене авто треба буде сплатити штраф у розмірі розмитнення.

Відзначимо, що штрафувати порушників будуть заочно. Фіскали будуть висилати штраф за адресою реєстрації протягом 3 днів після закінчення встановленого терміну перебування нерозмитненого авто на території України і оповіщати поліцію. Причому документ буде вважатися врученим, навіть якщо порушник не живе за адресою реєстрації.

Правоохоронці ж тепер будуть автоматично отримувати всю інформацію про всі машини з іноземною реєстрацією. Також поліція зможе зупиняти авто і перевіряти терміни його перебування на українській території.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025

Volkswagen ID.3 отримав платне оновлення потужності

Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…

23.08.2025

Топ-7 бюджетних авто з моторами-мільйонниками

Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…

23.08.2025

На заводі Tesla у Фрімонті помітили незвичайні корпуси автомобілів

На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…

23.08.2025

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025