Categories: Новини

Що буде, якщо не розмитнити “євробляху” в термін

Share

Відповідно до Тимчасового порядку оформлення авто на іноземних номерах, легалізувати авто можна на будь-якій митниці, але зробити це потрібно до 24 травня 2019 року.

Якщо не вкластися в цей термін, потрібно буде заплатити штраф. Зараз пеня за збереження неоформленої “євробляхи” на території України становить 8,5 тис гривень, але її підвищать до 170 тис гривень. Також буде штраф в 34 тис гривень за передачу нерозмитненого авто іншій людині, стільки ж треба буде заплатити за таксування на “євроблясі”.

У той же час, авто може перебувати в Україні 10 днів в режимі транзит, якщо треба перетнути 2 і більше областей, і 5 днів – якщо 1 регіон. Якщо порушити ці терміни на день, виставлять штраф на 170 гривень.

Можна провезти машину і іноземцю в режимі тимчасового ввезення на термін до року. Але якщо така людина планує перебувати в країні більше 30 днів, треба буде отримати тимчасову держреєстрацію для авто. Тобто поліція буде знати, хто і коли пригнав машину.

До того ж, якщо порушити визначені терміни перебування авто в режимі тимчасового ввезення, оштрафують на 850 гривень. Якщо прострочення збільшиться до 20-30 днів, штраф зросте до 85 тис гривень, а при перевищенні 30-денного терміну – до 170 тис гривень. У стільки ж обійдеться розбирання авто на запчастини.

Є можливість ввезти “євробляху” українцеві, який проживає за кордоном, – але тільки одну. За кожне наступне ввезене авто треба буде сплатити штраф у розмірі розмитнення.

Відзначимо, що штрафувати порушників будуть заочно. Фіскали будуть висилати штраф за адресою реєстрації протягом 3 днів після закінчення встановленого терміну перебування нерозмитненого авто на території України і оповіщати поліцію. Причому документ буде вважатися врученим, навіть якщо порушник не живе за адресою реєстрації.

Правоохоронці ж тепер будуть автоматично отримувати всю інформацію про всі машини з іноземною реєстрацією. Також поліція зможе зупиняти авто і перевіряти терміни його перебування на українській території.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024