Categories: Новини

Що буде, якщо не розмитнити “євробляху” в термін

Відповідно до Тимчасового порядку оформлення авто на іноземних номерах, легалізувати авто можна на будь-якій митниці, але зробити це потрібно до 24 травня 2019 року.

Якщо не вкластися в цей термін, потрібно буде заплатити штраф. Зараз пеня за збереження неоформленої “євробляхи” на території України становить 8,5 тис гривень, але її підвищать до 170 тис гривень. Також буде штраф в 34 тис гривень за передачу нерозмитненого авто іншій людині, стільки ж треба буде заплатити за таксування на “євроблясі”.

У той же час, авто може перебувати в Україні 10 днів в режимі транзит, якщо треба перетнути 2 і більше областей, і 5 днів – якщо 1 регіон. Якщо порушити ці терміни на день, виставлять штраф на 170 гривень.

Можна провезти машину і іноземцю в режимі тимчасового ввезення на термін до року. Але якщо така людина планує перебувати в країні більше 30 днів, треба буде отримати тимчасову держреєстрацію для авто. Тобто поліція буде знати, хто і коли пригнав машину.

До того ж, якщо порушити визначені терміни перебування авто в режимі тимчасового ввезення, оштрафують на 850 гривень. Якщо прострочення збільшиться до 20-30 днів, штраф зросте до 85 тис гривень, а при перевищенні 30-денного терміну – до 170 тис гривень. У стільки ж обійдеться розбирання авто на запчастини.

Є можливість ввезти “євробляху” українцеві, який проживає за кордоном, – але тільки одну. За кожне наступне ввезене авто треба буде сплатити штраф у розмірі розмитнення.

Відзначимо, що штрафувати порушників будуть заочно. Фіскали будуть висилати штраф за адресою реєстрації протягом 3 днів після закінчення встановленого терміну перебування нерозмитненого авто на території України і оповіщати поліцію. Причому документ буде вважатися врученим, навіть якщо порушник не живе за адресою реєстрації.

Правоохоронці ж тепер будуть автоматично отримувати всю інформацію про всі машини з іноземною реєстрацією. Також поліція зможе зупиняти авто і перевіряти терміни його перебування на українській території.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розвінчали головні міфи про антигравійну плівку для автомобілів

Антигравійна плівка стає все популярнішою серед автовласників, однак навколо неї досі існує чимало міфів. Експерти…

05.10.2025

Топ-5 найочікуваніших автомобільних новинок 2026 року

Хоча до офіційних прем'єр ще далеко, уже зараз - на основі планів виробників, циклів оновлення…

05.10.2025

Експерти розповіли, які автомобілі не варто купувати через ненадійність

Видання WhatCar оприлюднило оновлений список найпроблемніших автомобілів на основі свого останнього дослідження надійності. Рейтинг складено…

05.10.2025

Сезонна заміна шин в Україні: що дозволено та які штрафи пропонують

У 2025 році в Україні поки що немає нових обов'язкових правил щодо сезонної заміни шин,…

05.10.2025

Tesla підвищила запас ходу Model 3 для Європи завдяки новим батареям

Tesla оновила кілька версій Model 3 для європейського ринку, збільшивши їхній запас ходу завдяки новим…

05.10.2025

Наступне покоління Toyota Corolla здивує зовнішністю та малою витратою

Наступного року Toyota відзначатиме 60-річчя своєї знакової серії Corolla і, за прогнозами, використає цей ювілей…

05.10.2025