Categories: Новини

В Україні придумали, як боротися з перевантаженням на дорогах

У Верховній Раді України зареєстровано «Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» (реєстраційний номер 9391).

Про це повідомляє сайт Мінінфраструктури.

Спільні зусилля Мінінфраструктури, Команди підтримки реформ, Комітету Верховної Ради України з питань транспорту мають результати.

Так, законопроектом передбачається:

  1. можливість фіксації в автоматичному режимі правопорушень, пов’язаних з перевищенням встановлених законодавством габаритно-вагових норм при перевезенні вантажів без відповідного дозволу;
  2. збільшення розміру штрафів за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм при перевезенні вантажу без відповідного дозволу;
  3. накладення адміністративного штрафу за невиконання водіями транспортних засобів, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та/або вантажів вимог уповноважених посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, про зупинку транспортного засобу;
  4. зарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, адміністративно господарських та адміністративних штрафів за правопорушення, пов’язані з перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм при перевезенні вантажу без відповідного дозволу та адміністративних штрафів за невиконання водіями транспортних засобів, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та/або вантажів вимог уповноважених посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, про зупинку транспортного засобу   до державного дорожнього фонду України.

Законопроект спрямований на збереження автомобільних доріг загального користування та використання їх відповідно до технічних умов експлуатації.

Впровадження автоматичного вагового контролю транспортних засобів є елементом забезпечення безпеки дорожнього руху та забезпечення збереження автомобільних доріг.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому тривалий простій шкодить автомобілю та як цього уникнути

Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…

01.12.2025

Subaru випередила Toyota, BMW та Lexus у сегменті надійних кросоверів

Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…

01.12.2025

Названо авто став найкращим сімейним авто, випередивши Skoda та Volvo

Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…

01.12.2025

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025