Після розмитнення, власнику “євробляхи” потрібно отримати ще й сертифікат відповідності, необхідний для реєстрації автомобіля в Україні. Але чому “легковик”, сертифікований в Європі, вимагає додаткових перевірок українськими експертами?
Київ, Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДП “ДержавтотрансНДІпроект”). Все той же “литовець” Acura TSX 2006 р.в., який отримав документ про проходження розмитнення на митному терміналі в Харкові. Саме тут підтверджують, що автомобіль може безпечно експлуатуватися на дорогах загального користування. За таку процедуру власнику доведеться викласти від 1560 до 10000 грн. Але це зовсім не означає, що водій в результаті отримає сертифікат відповідності.
На практиці виглядає зовсім інакше. Сплативши всі процедури, експерти роблять висновок – автомобіль, який був визнаний в Європі, “не відповідає всім нормам”. Абсурдність історій з “євробляхами” в тому, що зневіреним власникам автомобілів на єврономерах за певну суму можуть допомогти фірми-одноденки.
Детальніше в відео zpsanek за посиланням:
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
Leave a Comment