Після розмитнення, власнику “євробляхи” потрібно отримати ще й сертифікат відповідності, необхідний для реєстрації автомобіля в Україні. Але чому “легковик”, сертифікований в Європі, вимагає додаткових перевірок українськими експертами?
Київ, Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДП “ДержавтотрансНДІпроект”). Все той же “литовець” Acura TSX 2006 р.в., який отримав документ про проходження розмитнення на митному терміналі в Харкові. Саме тут підтверджують, що автомобіль може безпечно експлуатуватися на дорогах загального користування. За таку процедуру власнику доведеться викласти від 1560 до 10000 грн. Але це зовсім не означає, що водій в результаті отримає сертифікат відповідності.
На практиці виглядає зовсім інакше. Сплативши всі процедури, експерти роблять висновок – автомобіль, який був визнаний в Європі, “не відповідає всім нормам”. Абсурдність історій з “євробляхами” в тому, що зневіреним власникам автомобілів на єврономерах за певну суму можуть допомогти фірми-одноденки.
Детальніше в відео zpsanek за посиланням:
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…
Leave a Comment