Після розмитнення, власнику “євробляхи” потрібно отримати ще й сертифікат відповідності, необхідний для реєстрації автомобіля в Україні. Але чому “легковик”, сертифікований в Європі, вимагає додаткових перевірок українськими експертами?
Київ, Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДП “ДержавтотрансНДІпроект”). Все той же “литовець” Acura TSX 2006 р.в., який отримав документ про проходження розмитнення на митному терміналі в Харкові. Саме тут підтверджують, що автомобіль може безпечно експлуатуватися на дорогах загального користування. За таку процедуру власнику доведеться викласти від 1560 до 10000 грн. Але це зовсім не означає, що водій в результаті отримає сертифікат відповідності.
На практиці виглядає зовсім інакше. Сплативши всі процедури, експерти роблять висновок – автомобіль, який був визнаний в Європі, “не відповідає всім нормам”. Абсурдність історій з “євробляхами” в тому, що зневіреним власникам автомобілів на єврономерах за певну суму можуть допомогти фірми-одноденки.
Детальніше в відео zpsanek за посиланням:
Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
Leave a Comment