Після розмитнення, власнику “євробляхи” потрібно отримати ще й сертифікат відповідності, необхідний для реєстрації автомобіля в Україні. Але чому “легковик”, сертифікований в Європі, вимагає додаткових перевірок українськими експертами?
Київ, Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДП “ДержавтотрансНДІпроект”). Все той же “литовець” Acura TSX 2006 р.в., який отримав документ про проходження розмитнення на митному терміналі в Харкові. Саме тут підтверджують, що автомобіль може безпечно експлуатуватися на дорогах загального користування. За таку процедуру власнику доведеться викласти від 1560 до 10000 грн. Але це зовсім не означає, що водій в результаті отримає сертифікат відповідності.
На практиці виглядає зовсім інакше. Сплативши всі процедури, експерти роблять висновок – автомобіль, який був визнаний в Європі, “не відповідає всім нормам”. Абсурдність історій з “євробляхами” в тому, що зневіреним власникам автомобілів на єврономерах за певну суму можуть допомогти фірми-одноденки.
Детальніше в відео zpsanek за посиланням:
Восени 2023 року Renault представила концептуальну версію свого позашляхового пікапа Niagara. Автомобіль задуманий як глобальна…
Питання про те, чи може жінка бути за кермом, давно втратило актуальність. Набагато цікавіше розібратися,…
За даними Укравтопром, у вересні автопарк України поповнився більш ніж 12,6 тисячами легкових автомобілів з…
BMW впевнено рухається до оновлення D-сегмента, роблячи ставку на інновації та розширюючи лінійку Neue Klasse…
Автомобільний експерт поділився думкою щодо недоліків другого покоління Nissan Qashqai. За його словами, найменш вдалим…
Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…
Leave a Comment