Categories: Новини

Митники підготували неприємний “сюрприз” при розмитненні “євроблях”

Share

Практично на всіх митницях через саботаж Державної фіскальної служби України блокується митне оформлення транспортних засобів. Волинські митники необґрунтовано завищують ціни на транспортні засоби.

Лучанин Тарас Карвіна розповів ІА Волинські Новини про те, як завищують вартість вживаних автомобілів з Європи на Волинській митниці.

З його слів, автомобіль Volkswagen LT28 2000 року випуску подали на розмитнення минулого тижня. Його вартість перевірили за німецьким сервісом schwackenet, а також польським otomoto.pl. Придбаний автомобіль у Польщі був за 7500 злотих.

Транспортний засіб перебував на митному пості “Луцьк” три дні і митники повідомили, що вираховувати його вартість будуть не від документу, що підтверджує купівлю − відтак його вартість визначили у 5200 євро.

На запитання про те, чому ціна саме така, митники не надали жодного обґрунтування, зауваживши, що, заплативши цю суму, чоловік може оскаржувати їхнє рішення у суді.

Не бажаючи сплачувати таку завищену та необгруновану суму, Тарас Карвіна оприлюднив інформацію про це у соцмережі Facebook, аби надати розголосу випадку. З його слів, митну вартість автомобіля встановили настільки завищену, що за ці кошти його можна придбати вже в Україні, розмитненим, з українською реєстрацією (це можна перевірити за сайтом auto.ria.com), де аналогічна модель коштує 5400 доларів.

З його слів, такі випадки непоодинокі і завищення цін на автомобілі відбувається на митниці часто: наприклад, завищували ціни на автівки Fiat Doblo (від 1800 до 2800 євро) та Mercedes (від 2400 до 4400 євро), попри те, що ціну обіцяли визначати за даними німецького сайту schwackenet, відповідно до нового закону.

Митники, мовляв, користуються тим, що людині, яка заїхала на термінал, більше нікуди подітися – вона повинна платити і лише після того як розмитнений автомобіль виїде, оскаржувати рішення а судовому порядку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

З’явилися фотографії нового Citroen C5 Aircross без камуфляжу

Citroen несподівано розкрив нове покоління свого кросовера C5 Aircross до офіційної прем'єри, запланованої на 29…

09.04.2025

Volkswagen показав ID. Every1 — доступний електрокар для міста

Volkswagen виклав захоплююче відео, яке демонструє можливості нового бюджетного електромобіля ID. Every1, орієнтованого на базовий…

09.04.2025

Як зміниться автоцивілка в Україні у 2025 році

З 1 січня 2025 року в Україні набули чинності важливі зміни у сфері обов’язкового страхування…

09.04.2025

Renault готує оновлення для свого легендарного хетчбека Clio

Один з найпопулярніших автомобілів Renault у світі - Clio - готується до переходу в шосте…

09.04.2025

Автомеханік пояснив, чому не варто купувати авто із заднім або повним приводом

На сучасному авторинку переважають автомобілі з переднім або повним приводом, хоча моделі із заднім приводом…

09.04.2025

Попри кризу, Volkswagen вдвічі збільшив продажі електрокарів у Європі

У першому кварталі 2025 року Volkswagen Group значно збільшила постачання електромобілів до Європи, досягнувши позначки…

09.04.2025