Європейський Союз може надати п’ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших автомобільних країн регіону. Уже наступного тижня Єврокомісія планує оприлюднити оновлені правила, що визначатимуть перехід автопрому від використання викопного пального.
Дедалі більше урядів та автовиробників – від Італії до Польщі – наполягають, що перехід до повної відмови від традиційних технологій до 2035 року є занадто різким і може завдати серйозного удару по ключовій галузі економіки ЄС. Тому комісія пропонує дозволити використання двигунів внутрішнього згоряння до 2040 року в підключуваних гібридах і автомобілях зі збільшеним запасом ходу.
При цьому план передбачає компенсацію можливого додаткового забруднення за рахунок передових біопалив та е-палив, вироблених із уловленого CO2 і відновлюваної електроенергії. Такий підхід дозволить ЄС і надалі орієнтуватися на нульові викиди для нових легкових авто до 2035 року, залежно від остаточного формулювання пропозиції.
Оновлена стратегія також має врахувати позицію країн, що виступають за ширше використання екологічно чистих технологій, не обмежуючись лише електромобілями. Переглянуті стандарти викидів можуть представити після засідання 16 грудня в Страсбурзі, однак обговорення ще тривають і деталі можуть змінитися.
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Leave a Comment