Ринок уживаних електромобілів у Європі зараз переживає спад. За даними консалтингової компанії Berylls, електрокари втрачають у ціні майже вдвічі швидше, ніж автомобілі з бензиновими двигунами. Через три роки їхня залишкова вартість у середньому на 6 400 євро нижча, ніж у порівнянних моделей з ДВЗ.
У Німеччині, де ринок уживаних авто вважається найзрілішим, електромобілі складають лише 3% усіх угод купівлі-продажу. Дилери відзначають збільшення складських запасів і змушені знижувати ціни. Наприклад, BMW i3 із пробігом менше 100 тисяч кілометрів сьогодні можна придбати за 9-15 тисяч євро, що втричі дешевше від первісної вартості.
Головною причиною низького попиту залишаються сумніви покупців щодо надійності батарей. За даними Dekra, 64% опитаних не готові купувати електромобілі з пробігом через страх перед зниженням ємності акумулятора та реального запасу ходу.
Експерти вважають, що без офіційних перевірок стану батарей та розширеної гарантії ринок уживаних електрокарів ризикує надовго залишитися застійним, навіть незважаючи на зростаючу популярність нових електромобілів 2025 року.
Компанія Renault представила експериментальний електромобіль Filante Record 2025, який здатний проїхати до 1000 кілометрів на…
Взимку тиск у шинах падає через охолодження повітря: при зниженні температури на 10 °C він падає…
Volkswagen припиняє прямі продажі електромобілів приватним клієнтам через агентську модель по всій Європі. Рішення ухвалено…
Зарубіжні фотошпигуни помітили на тестах новий BMW M5 2027 року. Судячи зі знімків, модель отримала…
Взимку мити автомобіль можна - прямої заборони немає. Так, існують ризики: можуть примерзнути двері, ущільнювачі…
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Leave a Comment