На конференції Fleet Europe Days експерти заявили, що виробники електромобілів обмежують можливість ремонту батарей, незважаючи на економічну вигоду для власників.
На конференції Fleet Europe Days в Люксембурзі експерти обговорили ключові проблеми та перспективи розвитку акумуляторних технологій для електромобілів. Однією з головних тем стало питання ремонту батарей — як з’ясувалося, більшість автовиробників не дозволяють відновлювати акумулятори, віддаючи перевагу їх повній заміні.
За словами Даніеля Патаки, власника центру Gablini, сертифікованого на ремонт батарей в Угорщині, Словаччині та Чехії, заміна пошкоджених модулів обходиться клієнтам на 60-80% дешевше, ніж покупка нової батареї. При цьому відновлення повністю безпечне і продовжує термін служби акумулятора.
Експерти також відзначили, що ринок електромобілів продовжує зростати, але вартість батарей знижується повільно. Нові технології, включаючи твердотільні та натрій-іонні акумулятори, лише доповнять існуючі рішення, не замінивши їх повністю.
Тим часом ремонт батарей може стати важливим кроком для зниження вартості володіння електрокаром і прискорення переходу на екологічний транспорт.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment