На конференції Fleet Europe Days експерти заявили, що виробники електромобілів обмежують можливість ремонту батарей, незважаючи на економічну вигоду для власників.
На конференції Fleet Europe Days в Люксембурзі експерти обговорили ключові проблеми та перспективи розвитку акумуляторних технологій для електромобілів. Однією з головних тем стало питання ремонту батарей — як з’ясувалося, більшість автовиробників не дозволяють відновлювати акумулятори, віддаючи перевагу їх повній заміні.
За словами Даніеля Патаки, власника центру Gablini, сертифікованого на ремонт батарей в Угорщині, Словаччині та Чехії, заміна пошкоджених модулів обходиться клієнтам на 60-80% дешевше, ніж покупка нової батареї. При цьому відновлення повністю безпечне і продовжує термін служби акумулятора.
Експерти також відзначили, що ринок електромобілів продовжує зростати, але вартість батарей знижується повільно. Нові технології, включаючи твердотільні та натрій-іонні акумулятори, лише доповнять існуючі рішення, не замінивши їх повністю.
Тим часом ремонт батарей може стати важливим кроком для зниження вартості володіння електрокаром і прискорення переходу на екологічний транспорт.
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…
Leave a Comment