Новини

Не виправдав очікувань: спільний завод Mercedes і Nissan припиняє роботу

Менш ніж через десять років після створення спільного підприємства Mercedes і Nissan у Мексиці завод COMPAS готується до закриття. Історія цього виробництва почалася у 2017 році, коли обидві компанії домовилися про спільний випуск моделей Infiniti QX50, QX55 та Mercedes GLB. Однак очікуваного успіху проєкт не приніс – попит на автомобілі виявився нижчим за прогнозований, а деякі моделі, зокрема A-клас, узагалі зникли з американського ринку.

Цього року Nissan уже оголосив про закриття свого підприємства в Куернаваку, а тепер черга дійшла й до заводу COMPAS. Як повідомив представник компанії Браян Брокман, виробництво моделей Infiniti QX50 і QX55 завершиться у листопаді, після чого завод продовжить роботу лише до травня 2026 року. До цього часу Mercedes планує закінчити випуск свого кросовера GLB – однієї з найпопулярніших моделей бренду у США.

Основною причиною закриття називають нову глобальну стратегію Nissan, спрямовану на оптимізацію виробничих потужностей. Компанія прагне скоротити обсяги виробництва з 3,5 до 2,5 мільйона автомобілів на рік, зберігши при цьому максимальне завантаження заводів. У межах цього плану, що отримав назву Re:Nissan, передбачено закриття до семи підприємств у різних країнах. Уже зараз програма призвела до зупинки історичного заводу в Японії.

На тлі цих змін компанія стикається й із фінансовими труднощами. Nissan очікує операційний збиток у розмірі близько 30 мільярдів ієн за перше півріччя, хоча це й краще за попередні прогнози. Річний дохід має скласти приблизно 11,7 трильйона ієн, але сумарні втрати можуть досягти 275 мільярдів. У керівництві пояснюють це проблемами з постачанням, коливаннями валют і загальною економічною нестабільністю.

Закриття COMPAS фактично завершує історію співпраці Mercedes і Nissan у Мексиці. Для обох компаній це символічний крок, який підкреслює масштабні зміни в автомобільній промисловості та прагнення виробників адаптуватися до нових умов глобального ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому не варто залишати авто «у сплячці» на всю зиму

З настанням холодів багато водіїв відправляють свої автомобілі "у сплячку" - найчастіше у гараж або…

01.11.2025

ТОП-5 уживаних автомобілів до 500 тисяч гривень

Для більшості українських водіїв пів мільйона гривень - це значна сума, за яку хочеться придбати…

01.11.2025

Ram готує свій перший позашляховик: дебют очікується до 2028 року

Коли у 2009 році Ram відокремився від Dodge, мало хто міг передбачити, що новостворений бренд…

01.11.2025

В Україні можуть запровадити штрафи за їзду без зимових шин

Українським водіям, які ігнорують заміну шин на зимові, невдовзі може загрожувати новий штраф. До Верховної…

01.11.2025

Чому не можна заправляти авто з увімкненим двигуном

Більшість автозаправок ставляться до безпеки свого персоналу та клієнтів максимально серйозно. На території АЗС завжди…

01.11.2025

Чому поліцейські запитують водіїв “Куди прямуєте?”

На дорогах водії часто стикаються з питаннями від поліцейських на кшталт: "Куди прямуєте?" або "З…

01.11.2025