Новини

Tesla та інші виробники отримали вимоги до аварійних дверних ручок

На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів, наглядові органи посилили вимоги до виробників. Тепер вони офіційно вимагають негайно доопрацювати конструкцію дверей, щоб забезпечити можливість їх відкривання в критичних ситуаціях, серед компаній, яких це стосується, згадують і американську Tesla.

Нідерландське відомство RDW, відповідальне за сертифікацію автомобілів Tesla на ринку ЄС, пояснило, що створення аварійно-безпечних ручок стало пріоритетним завданням для Euro NCAP та ЄЕК ООН. Основна вимога полягає в тому, щоб двері можна було відкрити як зсередини самими пасажирами, так і зовні рятувальниками, навіть якщо автомобіль повністю знеструмлений.

Ще в травні експерти закликали запровадити нові стандарти безпеки. Тривогу висловлюють не лише в Європі – регулюючі органи Південної Кореї також серйозно стурбовані цією проблемою. Європейська рада з безпеки на транспорті повідомляє, що в Нідерландах саме особливості дверних ручок пов’язують із кількома смертельними випадками, коли люди тонули у затоплених автомобілях. Виконавчий директор ETSC Антоніо Авенозо наголосив, що це реальна загроза життю, адже люди гинуть, не маючи змоги швидко вибратися з транспортного засобу, і закликав до оперативних заходів, включно з можливим відкликанням вже проданих авто та оновленням правил безпеки.

Сумну реальність цих попереджень підтверджують недавні трагедії. Минулого місяця в Німеччині під час ДТП з подальшою пожежею загинули три людини, які перебували в Tesla Model S, і очевидці не змогли відкрити двері. У Китаї стався подібний випадок з автомобілем Xiaomi SU7, де водій загинув, а перехожі також не змогли відкрити двері. Ці події вже спонукали місцеві органи влади розробляти нові нормативи, які можуть повністю заборонити використання подібних механізмів дверей.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв попередили про головні небезпеки зимової дороги

У зимовий період автомобіль значно втрачає керованість і зчеплення з промерзлою дорогою, тому водіям необхідно…

20.12.2025

Топ-10 восьмимісних кросоверів і позашляховиків 2025 року

Восьмимісні кросовери та позашляховики користуються особливою популярністю завдяки просторим салонам і практичності. Експерти порталу TopSpeed…

20.12.2025

Як визначити, що автомобільний акумулятор скоро вийде з ладу

Багато водіїв забувають, що акумулятор у машині - це витратний елемент. Рано чи пізно його…

20.12.2025

Власники електрокарів повертаються до авто з ДВЗ

Частка покупців, які розглядають електромобілі, скоротилася за рік на 10 п.п. і становила лише 14%,…

20.12.2025

Як правильно прогрівати двигун взимку: поради для сучасних автомобілів

Тема зимового прогріву двигуна обговорюється вже багато років. Одні водії кажуть, що мотор потрібно гріти…

20.12.2025

BMW знімає з виробництва X4 з ДВЗ і готує електричний iX4

Компанія BMW офіційно підтвердила, що кросовер X4 з двигуном внутрішнього згоряння буде знятий із виробництва.…

20.12.2025