Новини

Tesla та інші виробники отримали вимоги до аварійних дверних ручок

На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів, наглядові органи посилили вимоги до виробників. Тепер вони офіційно вимагають негайно доопрацювати конструкцію дверей, щоб забезпечити можливість їх відкривання в критичних ситуаціях, серед компаній, яких це стосується, згадують і американську Tesla.

Нідерландське відомство RDW, відповідальне за сертифікацію автомобілів Tesla на ринку ЄС, пояснило, що створення аварійно-безпечних ручок стало пріоритетним завданням для Euro NCAP та ЄЕК ООН. Основна вимога полягає в тому, щоб двері можна було відкрити як зсередини самими пасажирами, так і зовні рятувальниками, навіть якщо автомобіль повністю знеструмлений.

Ще в травні експерти закликали запровадити нові стандарти безпеки. Тривогу висловлюють не лише в Європі – регулюючі органи Південної Кореї також серйозно стурбовані цією проблемою. Європейська рада з безпеки на транспорті повідомляє, що в Нідерландах саме особливості дверних ручок пов’язують із кількома смертельними випадками, коли люди тонули у затоплених автомобілях. Виконавчий директор ETSC Антоніо Авенозо наголосив, що це реальна загроза життю, адже люди гинуть, не маючи змоги швидко вибратися з транспортного засобу, і закликав до оперативних заходів, включно з можливим відкликанням вже проданих авто та оновленням правил безпеки.

Сумну реальність цих попереджень підтверджують недавні трагедії. Минулого місяця в Німеччині під час ДТП з подальшою пожежею загинули три людини, які перебували в Tesla Model S, і очевидці не змогли відкрити двері. У Китаї стався подібний випадок з автомобілем Xiaomi SU7, де водій загинув, а перехожі також не змогли відкрити двері. Ці події вже спонукали місцеві органи влади розробляти нові нормативи, які можуть повністю заборонити використання подібних механізмів дверей.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому повна заправка небезпечна для старих авто та гібридів

Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…

19.10.2025

Volkswagen представив нове, сьоме покоління Transporter із 13 конфігураціями кузова

Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…

19.10.2025

Ford відкликає майже 625 тис. авто в США через проблеми з ременями безпеки та камерами

Компанія Ford оголосила про відкликання майже 625 тисяч автомобілів у США через несправності ременів безпеки…

19.10.2025

Плагін-гібриди виявилися не такими екологічними, як вважалося

Європейська федерація транспорту та довкілля оприлюднила звіт, який ставить під сумнів екологічну ефективність підключних гібридів…

19.10.2025

Mitsubishi Lancer Evo XI показали на реалістичних зображеннях

Mitsubishi Lancer останнього покоління дебютував ще у 2007 році. Згодом компанія представила його високопродуктивну версію…

19.10.2025

Чим загрожує рання зміна гуми на зимову

Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…

18.10.2025