Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено захоплюють європейський ринок, пропонуючи доступні автомобілі. Однак такий подвійний підхід німців стає все більш ризикованим, зазначає німецьке видання Focus.
Повернення до ДВЗ виглядає як крок назад на тлі швидкого наступу компаній на кшталт BYD та Xiaomi, які роблять ставку виключно на електрокари. Європейські виробники зіштовхуються з високими витратами на створення нових двигунів і платформ та відповідність суворим екологічним нормам, що обходиться їм у мільярди євро.
Тим часом китайські бренди, наприклад Chery, вже експортують мільйони автомобілів і пропонують економічні ДВС за значно нижчою ціною. Середній Volkswagen у Німеччині коштує на 73% дорожче, ніж у Китаї, а BMW 3 серії – приблизно на 8 000 євро дорожче. Ціна та доступність стають критичними аргументами для споживачів.
Електромобілі ж продовжують набирати популярність, незважаючи на відсутність державних субсидій: зростає запас ходу, швидкість зарядки, а витрати на паливо збільшуються через податки на CO₂. Експерти Центру автомобільних досліджень CAR у Бохумі вважають, що подвійна стратегія послаблює позиції європейських виробників. Вони радять зосередитися на електромобілях, скоротити витрати та розвивати інфраструктуру, бо все інше – це ностальгія, яка може виявитися тупиковою.
У сучасному світі автовласники стикаються з величезною кількістю охолоджувальних рідин - на полицях магазинів можна…
Менш ніж через десять років після створення спільного підприємства Mercedes і Nissan у Мексиці завод…
З настанням холодів багато водіїв відправляють свої автомобілі "у сплячку" - найчастіше у гараж або…
Для більшості українських водіїв пів мільйона гривень - це значна сума, за яку хочеться придбати…
Коли у 2009 році Ram відокремився від Dodge, мало хто міг передбачити, що новостворений бренд…
Українським водіям, які ігнорують заміну шин на зимові, невдовзі може загрожувати новий штраф. До Верховної…
Leave a Comment