Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм субсидування з екологічних і протекціоністських міркувань.
Франція ще у 2023 році переглянула систему держпідтримки, додавши екологічні критерії – враховується енергобаланс країни-виробника та вуглецевий слід транспортування. У підсумку такі популярні моделі, як Dacia Spring та MG4, втратили право на отримання субсидій. Британія пішла тим самим шляхом, поширивши нові правила не лише на автомобілі, а й на їх батареї. За даними Transport & Environment, схожі рішення зараз розглядають Італія та Іспанія.
Китайські виробники намагаються підлаштуватися під нові умови. BYD вже будує завод в Угорщині та планує виробничий майданчик у Туреччині, тоді як Chery готується запускати збірку електричної версії Omoda 5 у Барселоні. Очікується, що локалізація допоможе зберегти їхню присутність на ринку ЄС.
Для європейських покупців нових авто у 2025 році це означатиме можливе зростання цін на частину китайських моделей. Водночас машини, зібрані безпосередньо в Європі, отримають додаткову конкурентну перевагу.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment