Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм субсидування з екологічних і протекціоністських міркувань.
Франція ще у 2023 році переглянула систему держпідтримки, додавши екологічні критерії – враховується енергобаланс країни-виробника та вуглецевий слід транспортування. У підсумку такі популярні моделі, як Dacia Spring та MG4, втратили право на отримання субсидій. Британія пішла тим самим шляхом, поширивши нові правила не лише на автомобілі, а й на їх батареї. За даними Transport & Environment, схожі рішення зараз розглядають Італія та Іспанія.
Китайські виробники намагаються підлаштуватися під нові умови. BYD вже будує завод в Угорщині та планує виробничий майданчик у Туреччині, тоді як Chery готується запускати збірку електричної версії Omoda 5 у Барселоні. Очікується, що локалізація допоможе зберегти їхню присутність на ринку ЄС.
Для європейських покупців нових авто у 2025 році це означатиме можливе зростання цін на частину китайських моделей. Водночас машини, зібрані безпосередньо в Європі, отримають додаткову конкурентну перевагу.
В останні роки продажі Nissan падають, а репутація бренду погіршилася. Компанія планує зміни: реструктуризацію та…
Двигун - один з найдорожчих і технологічно складних компонентів автомобіля, його відновлення не завжди доцільне,…
Німецький автовиробник Volkswagen готує нове покоління легендарного Golf, який може пережити кардинальну трансформацію. Очікується, що…
В історії автомобілебудування існують двигуни , які продовжують випускати десятиліттями майже без змін. Видання Autocar…
Надійність автомобілів BMW сильно залежить від конкретної моделі. Багато власників прагнуть мінімізувати витрати на ремонт…
На перший погляд, припаркувати автомобіль — просте завдання: знайшли вільне місце, повернули кермо та зупинилися.…
Leave a Comment