Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм субсидування з екологічних і протекціоністських міркувань.
Франція ще у 2023 році переглянула систему держпідтримки, додавши екологічні критерії – враховується енергобаланс країни-виробника та вуглецевий слід транспортування. У підсумку такі популярні моделі, як Dacia Spring та MG4, втратили право на отримання субсидій. Британія пішла тим самим шляхом, поширивши нові правила не лише на автомобілі, а й на їх батареї. За даними Transport & Environment, схожі рішення зараз розглядають Італія та Іспанія.
Китайські виробники намагаються підлаштуватися під нові умови. BYD вже будує завод в Угорщині та планує виробничий майданчик у Туреччині, тоді як Chery готується запускати збірку електричної версії Omoda 5 у Барселоні. Очікується, що локалізація допоможе зберегти їхню присутність на ринку ЄС.
Для європейських покупців нових авто у 2025 році це означатиме можливе зростання цін на частину китайських моделей. Водночас машини, зібрані безпосередньо в Європі, отримають додаткову конкурентну перевагу.
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
Leave a Comment