З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду назад у мережу й отримувати за це компенсацію. Перший проект запустять у Німеччині BMW разом з енергетичною компанією Eon: власники iX3 зможуть заробляти до 720 євро на рік, що еквівалентно приблизно 14 000 км пробігу без витрат на зарядку.
Дослідження Forschungsstelle fur Energiewirtschaft у співпраці з BMW, Mercedes-Benz та операторами мереж показало, що впровадження V2G може стати масовим у 2026-2027 роках. Для цього необхідні податкові пільги на електроенергію, масштабні пілотні проекти з інтеграцією EV у енергосистему та єдині правила підключення. Також потрібні динамічні тарифи та широке використання “розумних” лічильників, інакше віддача енергії в мережу буде економічно невигідною.
Дослідники прогнозують, що повноцінна система тарифів буде готова до 2029 року, проте перші комерційні програми стартують вже за півтора року. Для водіїв це створює нову модель володіння електромобілем: авто стає не лише транспортом, а й активом, який приносить дохід і водночас допомагає стабілізувати енергосистему.
Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…
Багато водіїв навіть не підозрюють, наскільки небезпечним може бути неякісне паливо для двигуна їхнього автомобіля.…
Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…
У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…
Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…
Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…
Leave a Comment