З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду назад у мережу й отримувати за це компенсацію. Перший проект запустять у Німеччині BMW разом з енергетичною компанією Eon: власники iX3 зможуть заробляти до 720 євро на рік, що еквівалентно приблизно 14 000 км пробігу без витрат на зарядку.
Дослідження Forschungsstelle fur Energiewirtschaft у співпраці з BMW, Mercedes-Benz та операторами мереж показало, що впровадження V2G може стати масовим у 2026-2027 роках. Для цього необхідні податкові пільги на електроенергію, масштабні пілотні проекти з інтеграцією EV у енергосистему та єдині правила підключення. Також потрібні динамічні тарифи та широке використання “розумних” лічильників, інакше віддача енергії в мережу буде економічно невигідною.
Дослідники прогнозують, що повноцінна система тарифів буде готова до 2029 року, проте перші комерційні програми стартують вже за півтора року. Для водіїв це створює нову модель володіння електромобілем: авто стає не лише транспортом, а й активом, який приносить дохід і водночас допомагає стабілізувати енергосистему.
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
В Україні набув чинності оновлений порядок проходження технічного огляду транспортних засобів, який у першу чергу…
Білий аркуш із номером телефону під склом автомобіля здається простим і зручним способом повідомити власника…
Кросовер Mitsubishi X-Force у гібридній версії HEV, вперше показаний на автосалоні в Бангкоку, нещодавно пройшов…
Leave a Comment