З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду назад у мережу й отримувати за це компенсацію. Перший проект запустять у Німеччині BMW разом з енергетичною компанією Eon: власники iX3 зможуть заробляти до 720 євро на рік, що еквівалентно приблизно 14 000 км пробігу без витрат на зарядку.
Дослідження Forschungsstelle fur Energiewirtschaft у співпраці з BMW, Mercedes-Benz та операторами мереж показало, що впровадження V2G може стати масовим у 2026-2027 роках. Для цього необхідні податкові пільги на електроенергію, масштабні пілотні проекти з інтеграцією EV у енергосистему та єдині правила підключення. Також потрібні динамічні тарифи та широке використання “розумних” лічильників, інакше віддача енергії в мережу буде економічно невигідною.
Дослідники прогнозують, що повноцінна система тарифів буде готова до 2029 року, проте перші комерційні програми стартують вже за півтора року. Для водіїв це створює нову модель володіння електромобілем: авто стає не лише транспортом, а й активом, який приносить дохід і водночас допомагає стабілізувати енергосистему.
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Суд підтвердив, що водій не зобов'язаний виконувати незаконні вимоги поліції, якщо немає факту порушення. Таке…
Leave a Comment