Один із найбільших постачальників автокомпонентів, компанія ZF, виступила з тривожним прогнозом для європейського авторинку. Голова концерну Хольгер Кляйн зазначив, що у 2033-2034 роках попит на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння досягне піку, оскільки покупці намагатимуться придбати останні моделі перед офіційною забороною.
Проте вже після 2035 року ринок може зазнати різкого спаду, що стане серйозним випробуванням для всієї галузі. Подібні сценарії вже спостерігалися, наприклад, у Нідерландах, де податкові зміни спершу стимулювали сплеск продажів, а потім призвели до різкого зниження попиту.
Експерти звертають увагу на проблеми переходу на повний електропарк: інфраструктура у низці країн відстає, а собівартість електромобілів залишається високою. Це створює додаткові виклики для споживачів, особливо тих, хто планує купівлю авто з 2025 року і далі.
Якщо ЄС не пом’якшить умови переходу, авторинок ризикує увійти в період глибокої стагнації. Перегляд правил може стати ключовим фактором, що визначить майбутнє європейської автомобільної індустрії та стабільність ринку у довгостроковій перспективі.
Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
Leave a Comment