Ауді відмовилася від жорсткого плану повністю перейти на електромобілі до 2032 року. Тепер компанія має намір залишатися гнучкою та продовжити випуск ДВЗ ще 7–10 років. Однак глава бренду Гернот Деллнер заявив, що майбутнє все одно за електротягою. За його словами, електрокари є єдиною реальною технологією для зниження викидів CO2 найближчими роками.
На відміну від BMW і Mercedes , які критикують заборону на продаж нових машин з ДВЗ в ЄС з 2035 року, Audi підтримує цю ініціативу і вважає спроби її перегляду контрпродуктивними. Деллнер зазначив, що постійні коливання лише дезорієнтують покупців.
Зараз частка повністю електричних моделей Audi становить менше 10%, при цьому загальний продаж електрокарів за рік знизився на 7,8%. Незважаючи на це, Volkswagen Group розробляє платформу SSP, яка дозволить використовувати ДВЗ як генератор для гібридних рішень. Першою новинкою може стати електрична A4.
На тлі появи нових авто Audi продовжує балансувати між традиційними двигунами та розвитком електричних технологій, готуючись до майбутнього з нульовими викидами.
Renault має намір пожвавити інтерес до електричного хетчбека Megane E-Tech, підготувавши його заряджену версію. Про…
В Україні діє норма, яка дозволяє громадянам сплачувати певні штрафи з 50% знижкою, але важливо…
Багато власників навіть не підозрюють, що їхній звичний брелок від автомобіля може робити більше, ніж…
Деякі автомобілі через ті чи інші фактори можуть швидко втрачати до половини своєї первісної ціни,…
У середині вересня стало відомо, що Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало перевірку…
Незабаром у багатьох регіонах України очікується перший сніг, тому автолюбителям уже варто подбати про зміну…
Leave a Comment