Ауді відмовилася від жорсткого плану повністю перейти на електромобілі до 2032 року. Тепер компанія має намір залишатися гнучкою та продовжити випуск ДВЗ ще 7–10 років. Однак глава бренду Гернот Деллнер заявив, що майбутнє все одно за електротягою. За його словами, електрокари є єдиною реальною технологією для зниження викидів CO2 найближчими роками.
На відміну від BMW і Mercedes , які критикують заборону на продаж нових машин з ДВЗ в ЄС з 2035 року, Audi підтримує цю ініціативу і вважає спроби її перегляду контрпродуктивними. Деллнер зазначив, що постійні коливання лише дезорієнтують покупців.
Зараз частка повністю електричних моделей Audi становить менше 10%, при цьому загальний продаж електрокарів за рік знизився на 7,8%. Незважаючи на це, Volkswagen Group розробляє платформу SSP, яка дозволить використовувати ДВЗ як генератор для гібридних рішень. Першою новинкою може стати електрична A4.
На тлі появи нових авто Audi продовжує балансувати між традиційними двигунами та розвитком електричних технологій, готуючись до майбутнього з нульовими викидами.
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Leave a Comment