Ауді відмовилася від жорсткого плану повністю перейти на електромобілі до 2032 року. Тепер компанія має намір залишатися гнучкою та продовжити випуск ДВЗ ще 7–10 років. Однак глава бренду Гернот Деллнер заявив, що майбутнє все одно за електротягою. За його словами, електрокари є єдиною реальною технологією для зниження викидів CO2 найближчими роками.
На відміну від BMW і Mercedes , які критикують заборону на продаж нових машин з ДВЗ в ЄС з 2035 року, Audi підтримує цю ініціативу і вважає спроби її перегляду контрпродуктивними. Деллнер зазначив, що постійні коливання лише дезорієнтують покупців.
Зараз частка повністю електричних моделей Audi становить менше 10%, при цьому загальний продаж електрокарів за рік знизився на 7,8%. Незважаючи на це, Volkswagen Group розробляє платформу SSP, яка дозволить використовувати ДВЗ як генератор для гібридних рішень. Першою новинкою може стати електрична A4.
На тлі появи нових авто Audi продовжує балансувати між традиційними двигунами та розвитком електричних технологій, готуючись до майбутнього з нульовими викидами.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment