Categories: Новини

“Підводні камені” в законі про евробляхи: Реальна вартість розмитнення

Платити можна буде дешевше, але з’являться проблеми з правом власності.

Після вердикту про підписання законів, зміниться ціна і правила користування євромашинами, пише Твоя МАШИНА.

Незважаючи на заборону Угоди про асоціацію з ЄС, депутати дозволили ввозити в Україну машини з еко стандартом нижче Євро-5 і старше п’яти років, а також знизили вартість акцизу для б/у авто.

Кожен водій, який купує б/у машину, повинен буде заплатити за її вік. Якщо раніше цей показник був стабільним для різних груп віку, то тепер вважається кожен рік її експлуатації.

Хоча правила посилилися, але розмитнити машину з ЄС все ж дешевше, ніж купити нову з реєстрацією в Україні.

У нововведення також є пільговий період, який дозволяє протягом 90 днів після вступу закону в силу, заплатити всього 50% вартості платежу. Протягом 180 днів без штрафів розмитнити за повну вартість.

Але якщо прострочити процедуру на 10-20 днів, доведеться заплатити 8500 грн, за 20-30 днів – 85 тис грн, а за нерозмитнену машину більше 30 днів або зовсім не зареєстровану доведеться сплатити 170 тис гривень.

Навіть якщо закон виглядає не страшно, але у нього є “підводні камені”: тепер доведеться отримувати право власності від іноземного власника, а також заборонено використовувати євроавто в комерційних цілях (таксі, вантажоперевезення) зі штрафом в 34 тис грн.

“Стати законним власником” евробляхи “все ще складно. Якщо Кабмін не прийме постанову, що дозволяє розмитнити таке авто на митній території України (в присутності продавця), то для цього треба буде вивозити її за кордон. Там шукати продавця (фірму або фізособу), укладати з ним нотаріально завірений договір купівлі-продажу або дарування, отримувати документи про зняття з обліку і лише після цього ставити машину на облік в Україні. Все це спричинить значні додаткові витрати“, – розповів Олег Назаренко, гендиректор ВААІД.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому деякі «корисні» функції авто бувають небезпечними

Сьогодні складно когось здивувати опціями в сучасних автомобілях, адже маркетологи давно навчили нас сприймати їх…

16.09.2025

Електрокросовер Nissan Qashqai отримає запас ходу понад 640 км

Компанія Nissan проводить оновлення лінійки електромобілів після виходу нового Leaf та повернення Micra на базі…

16.09.2025

Навіщо пристібатися навіть на короткій поїздці: думка експертів

На українських дорогах щодня трапляються аварії, під час яких люди отримують травми не через поломку…

16.09.2025

Штрафи за швидкість в Україні: як працюють камери відеофіксації

В Україні камери відеофіксації штрафують водіїв за перевищення швидкості на 20 км/год і більше з…

16.09.2025

Названо найбільш проблемні електрокари за відгуками власників

У Голландії було опитано групу з більш ніж трьох тисяч водіїв електромобілів на предмет їхньої…

16.09.2025

Toyota представила нове покоління Land Cruiser з гібридним мотором i-FORCE MAX

Легенда позашляхового світу, Toyota Land Cruiser, готується до нового розділу своєї історії. Автомобільні інсайдери та…

16.09.2025