Categories: Новини

“Підводні камені” в законі про евробляхи: Реальна вартість розмитнення

Платити можна буде дешевше, але з’являться проблеми з правом власності.

Після вердикту про підписання законів, зміниться ціна і правила користування євромашинами, пише Твоя МАШИНА.

Незважаючи на заборону Угоди про асоціацію з ЄС, депутати дозволили ввозити в Україну машини з еко стандартом нижче Євро-5 і старше п’яти років, а також знизили вартість акцизу для б/у авто.

Кожен водій, який купує б/у машину, повинен буде заплатити за її вік. Якщо раніше цей показник був стабільним для різних груп віку, то тепер вважається кожен рік її експлуатації.

Хоча правила посилилися, але розмитнити машину з ЄС все ж дешевше, ніж купити нову з реєстрацією в Україні.

У нововведення також є пільговий період, який дозволяє протягом 90 днів після вступу закону в силу, заплатити всього 50% вартості платежу. Протягом 180 днів без штрафів розмитнити за повну вартість.

Але якщо прострочити процедуру на 10-20 днів, доведеться заплатити 8500 грн, за 20-30 днів – 85 тис грн, а за нерозмитнену машину більше 30 днів або зовсім не зареєстровану доведеться сплатити 170 тис гривень.

Навіть якщо закон виглядає не страшно, але у нього є “підводні камені”: тепер доведеться отримувати право власності від іноземного власника, а також заборонено використовувати євроавто в комерційних цілях (таксі, вантажоперевезення) зі штрафом в 34 тис грн.

“Стати законним власником” евробляхи “все ще складно. Якщо Кабмін не прийме постанову, що дозволяє розмитнити таке авто на митній території України (в присутності продавця), то для цього треба буде вивозити її за кордон. Там шукати продавця (фірму або фізособу), укладати з ним нотаріально завірений договір купівлі-продажу або дарування, отримувати документи про зняття з обліку і лише після цього ставити машину на облік в Україні. Все це спричинить значні додаткові витрати“, – розповів Олег Назаренко, гендиректор ВААІД.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв в Україні масово штрафують незаконно на 40 тисяч гривень

В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…

24.08.2025

5 звичок водіїв, що прискорюють знос двигуна і ходової

Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…

24.08.2025

Як підготувати авто до продажу, щоб отримати вигіднішу ціну

Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…

24.08.2025

Експерти назвали опції в авто, за які ми дарма платимо

Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…

24.08.2025

Низькі оберти і різкі прискорення: приховані загрози для двигуна

Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…

24.08.2025

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…

24.08.2025