Categories: Новини

“Підводні камені” в законі про евробляхи: Реальна вартість розмитнення

Share

Платити можна буде дешевше, але з’являться проблеми з правом власності.

Після вердикту про підписання законів, зміниться ціна і правила користування євромашинами, пише Твоя МАШИНА.

Незважаючи на заборону Угоди про асоціацію з ЄС, депутати дозволили ввозити в Україну машини з еко стандартом нижче Євро-5 і старше п’яти років, а також знизили вартість акцизу для б/у авто.

Кожен водій, який купує б/у машину, повинен буде заплатити за її вік. Якщо раніше цей показник був стабільним для різних груп віку, то тепер вважається кожен рік її експлуатації.

Хоча правила посилилися, але розмитнити машину з ЄС все ж дешевше, ніж купити нову з реєстрацією в Україні.

У нововведення також є пільговий період, який дозволяє протягом 90 днів після вступу закону в силу, заплатити всього 50% вартості платежу. Протягом 180 днів без штрафів розмитнити за повну вартість.

Але якщо прострочити процедуру на 10-20 днів, доведеться заплатити 8500 грн, за 20-30 днів – 85 тис грн, а за нерозмитнену машину більше 30 днів або зовсім не зареєстровану доведеться сплатити 170 тис гривень.

Навіть якщо закон виглядає не страшно, але у нього є “підводні камені”: тепер доведеться отримувати право власності від іноземного власника, а також заборонено використовувати євроавто в комерційних цілях (таксі, вантажоперевезення) зі штрафом в 34 тис грн.

“Стати законним власником” евробляхи “все ще складно. Якщо Кабмін не прийме постанову, що дозволяє розмитнити таке авто на митній території України (в присутності продавця), то для цього треба буде вивозити її за кордон. Там шукати продавця (фірму або фізособу), укладати з ним нотаріально завірений договір купівлі-продажу або дарування, отримувати документи про зняття з обліку і лише після цього ставити машину на облік в Україні. Все це спричинить значні додаткові витрати“, – розповів Олег Назаренко, гендиректор ВААІД.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі найнадійніші електрокари у світі

Власники електрокарів розповіли, з якими поломками їм доводилося стикатися за останні 2 роки. Перше місце…

16.11.2024

Jeep запатентував новий тип жорсткого даху для Wrangler

Jeep готує революційне оновлення для легендарного Wrangler - модульний жорсткий дах, який можна розбирати і…

16.11.2024

Камери автофіксації будуть фіксувати нові порушення

У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…

16.11.2024

6 причин, чому взимку варто їздити на автомобілі

Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…

16.11.2024

МВС оновлює вимоги до екзаменаторів у сервісних центрах

Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…

16.11.2024

Експерти назвали речі, які категорично не можна залишати в автомобілі

Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…

16.11.2024