У пробках кожна хвилина здається втраченою, і водії намагаються заощадити час та паливо. Однією з поширених практик на українських дорогах є рух накатом перед перехрестями: при червоному світлі водії переводять коробку на нейтраль, затискають зчеплення і котяться вперед, сподіваючись швидше рушити на зелений. Насправді такий прийом не тільки небезпечний, а й шкідливий для автомобіля.
Автоінженери пояснюють, що накат на нейтральній передачі значно зменшує контроль над автомобілем, і в разі раптової перешкоди водій може не встигнути відреагувати. Не менш небезпечним є постійне утримування зчеплення у затиснутому стані. За словами механіка Сергія Л., який має понад 15 років досвіду, такий стиль їзди прискорює зношування дорогого вузла. Диск зчеплення у середньому витримує 80-100 тисяч кілометрів, але при постійному “затисканні” ресурс скорочується майже вдвічі.
Фахівці радять у таких ситуаціях залишатися на передачі та користуватися гальмами. Це не тільки безпечніше, а й вигідніше фінансово: заміна зчеплення в Україні коштує від 8 до 15 тисяч гривень, що для багатьох власників – значні витрати.
Таким чином, на перший погляд невинна звичка може дорого обійтися не лише гаманцю, а й безпеці водія.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment