Стало дешевше, але ймовірні проблеми з правом власності.
Зовсім скоро українці повинні отримати вердикт президента щодо законів, ухвалених Радою для легалізації нерозмитнених автомобілів на єврономерах, які в народі називають “євробляхи”. Нагадаємо, 8 листопада депутати проголосували за два законопроекти, а у президента є максимум два тижні на те, щоб їх затвердити або ветувати. Наразі, за інформацією прес-служби парламенту, обидва закони тільки готуються на підпис, але експерти очікують, що результат (підпис або вето) буде до кінця 2018 року. Самі водії машин на єврономерах, яких налічується близько 1 млн шт., закликають президента ветувати закони, вважаючи, що за ці машини доведеться платити занадто багато. “Сегодня” оцінила, скільки коштуватиме легалізувати “євробляху” і за скільки купити таку ж в Україні.
Закони в цифрах
Парламентарії в рази зменшили вартість акцизу для вживаних автомобілів і дозволили ввозити до України машини старше п’яти років і з екологічністю нижче Євро-5, незважаючи на те, що ця норма була заборонена Угодою про асоціацію з ЄС. Також спрощена формула розрахунку платежів: вона залежить від об’єму двигуна та віку машини. Раніше вік не враховувався: для нових автомобілів платіж був 5% від вартості машини, для вживаних не старше п’яти років – 10%, а для ввезених з ЄС – 7,5%. За новою формулою розмитнення (див. інфографіку) кожен власник такого автомобіля може самостійно оцінити суму платежу.
Як видно з прикладів, розмитнити вживану машину виходить вигідніше, ніж купити таке ж, але вже зареєстроване авто в Україні. Також вводиться пільговий період в 90 днів з моменту набуття законом чинності, протягом якого можна сплатити 50% вартості платежу. А протягом 180 днів розмитнити за повну вартість, але без штрафів. А вони величезні: за прострочення транзитного ввезення на 10-20 діб – штраф 8500 грн, 20-30 діб – 85 тис. грн, більше 30 діб або при “втраті” автомобіля – 170 тис. грн.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment