Categories: Новини

Почім тепер євробляхи для українців: реальні цифри і приклади

Share

Стало дешевше, але ймовірні проблеми з правом власності.

Зовсім скоро українці повинні отримати вердикт президента щодо законів, ухвалених Радою для легалізації нерозмитнених автомобілів на єврономерах, які в народі називають “євробляхи”. Нагадаємо, 8 листопада депутати проголосували за два законопроекти, а у президента є максимум два тижні на те, щоб їх затвердити або ветувати. Наразі, за інформацією прес-служби парламенту, обидва закони тільки готуються на підпис, але експерти очікують, що результат (підпис або вето) буде до кінця 2018 року. Самі водії машин на єврономерах, яких налічується близько 1 млн шт., закликають президента ветувати закони, вважаючи, що за ці машини доведеться платити занадто багато. “Сегодня” оцінила, скільки коштуватиме легалізувати “євробляху” і за скільки купити таку ж в Україні.

Закони в цифрах
Парламентарії в рази зменшили вартість акцизу для вживаних автомобілів і дозволили ввозити до України машини старше п’яти років і з екологічністю нижче Євро-5, незважаючи на те, що ця норма була заборонена Угодою про асоціацію з ЄС. Також спрощена формула розрахунку платежів: вона залежить від об’єму двигуна та віку машини. Раніше вік не враховувався: для нових автомобілів платіж був 5% від вартості машини, для вживаних не старше п’яти років – 10%, а для ввезених з ЄС – 7,5%. За новою формулою розмитнення (див. інфографіку) кожен власник такого автомобіля може самостійно оцінити суму платежу.

Як видно з прикладів, розмитнити вживану машину виходить вигідніше, ніж купити таке ж, але вже зареєстроване авто в Україні. Також вводиться пільговий період в 90 днів з моменту набуття законом чинності, протягом якого можна сплатити 50% вартості платежу. А протягом 180 днів розмитнити за повну вартість, але без штрафів. А вони величезні: за прострочення транзитного ввезення на 10-20 діб – штраф 8500 грн, 20-30 діб – 85 тис. грн, більше 30 діб або при “втраті” автомобіля – 170 тис. грн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Який бензин краще для зимової експлуатації авто

Октанове число — це, по суті, те, що робить бензин правильним для твого двигуна, залежно…

24.11.2024

У поліції розповіли, як забезпечити видимість у темряві для пішоходів та водіїв

Не можу не звернути увагу на важливу тему, яку зараз піднімають черкаські патрульні — носіння…

24.11.2024

Макс Ферстаппен достроково став чемпіоном Формули 1 у 2024 році

Пілот Red Bull Макс Ферстаппен оформив дострокове чемпіонство, завершивши Гран Прі Лас-Вегаса одну позицію вище…

24.11.2024

Tesla Model 3 визнана найменш надійною в Німеччині

Німецька організація TÜV, яка стежить за технічним наглядом, другий рік поспіль публікує рейтинг, в якому…

24.11.2024

Експерти пояснили, як правильно прогрівати автомобіль у зимовий період

Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…

23.11.2024

Що означають червоні та жовті крапки на шинах

Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…

23.11.2024