Епоха легендарного п’ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий мотор TFSI не витримає вимог екологічного стандарту Євро-7, який почне діяти до 2027 року. Відмова від агрегату зумовлена не складністю його технічної адаптації, а економічною недоцільністю, адже нині цей двигун встановлюється лише на Audi RS3, і вкладати великі ресурси заради однієї моделі виробник вважає нелогічним.
Таким чином автомобільна індустрія втрачає один із найтитулованіших двигунів сучасності, який неодноразово здобував звання “Двигун року”. Його історія тісно пов’язана з легендарним Audi Quattro, що свого часу здійснив революцію в автоспорті й заклав основу для цілого покоління перемог.
У сучасному виконанні п’ятициліндровий мотор видає 394 к.с. та 500 Н·м крутного моменту, поєднуючи виняткову динаміку з характерним звуком, який став візитівкою Audi. Його зникнення символізує кінець цілої епохи класичних ДВС і пришвидшений перехід марки до електромобільності.
Очікується, що до кінця десятиліття сімейство A3 повністю перейде на електричну тягу, а майбутнє RS3 виглядає доволі невизначеним. Для шанувальників бренду це прощання з унікальною частиною історії, яка назавжди залишиться у пам’яті автолюбителів.
Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…
Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…
Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Leave a Comment