Епоха легендарного п’ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий мотор TFSI не витримає вимог екологічного стандарту Євро-7, який почне діяти до 2027 року. Відмова від агрегату зумовлена не складністю його технічної адаптації, а економічною недоцільністю, адже нині цей двигун встановлюється лише на Audi RS3, і вкладати великі ресурси заради однієї моделі виробник вважає нелогічним.
Таким чином автомобільна індустрія втрачає один із найтитулованіших двигунів сучасності, який неодноразово здобував звання “Двигун року”. Його історія тісно пов’язана з легендарним Audi Quattro, що свого часу здійснив революцію в автоспорті й заклав основу для цілого покоління перемог.
У сучасному виконанні п’ятициліндровий мотор видає 394 к.с. та 500 Н·м крутного моменту, поєднуючи виняткову динаміку з характерним звуком, який став візитівкою Audi. Його зникнення символізує кінець цілої епохи класичних ДВС і пришвидшений перехід марки до електромобільності.
Очікується, що до кінця десятиліття сімейство A3 повністю перейде на електричну тягу, а майбутнє RS3 виглядає доволі невизначеним. Для шанувальників бренду це прощання з унікальною частиною історії, яка назавжди залишиться у пам’яті автолюбителів.
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Сучасні автомобілі стають все більш технологічними, що одночасно підвищує вимоги до їхнього обслуговування та експлуатації.…
Але чи всі популярні автомобільні опції справді настільки корисні? І чи не деякі з них…
У рамках Мюнхенського автосалону відбулася презентація нового Volkswagen ID.Polo 2026 року. Ця модель раніше була…
Leave a Comment