Mercedes-Benz випробував прототип AMG GT XX із зарядкою потужністю понад 1 мегават, встановивши світовий рекорд у сегменті електротранспорту. Під час тесту автомобіль досяг позначки 1041 кВт менш ніж за секунду після підключення і утримував її протягом 2,5 хвилин, отримавши за цей час 17,3 кВт·год – приблизно стільки ж, скільки вміщує батарея гібридного Jeep Grand Cherokee 4xe.
Для рекорду використовували модифіковану станцію Alpitronic, спершу розроблену для вантажівок, але адаптовану під тонкий CCS-кабель, через який пройшло понад 1100 ампер – порівнянно з енергоспоживанням цілого багатоквартирного будинку. AMG GT XX оснащений батареєю з прямим охолодженням і покращеним тепловідведенням, що дозволяє витримувати екстремальні режими заряджання без перегріву. Mercedes планує застосувати ці технології в серійних спорткарах на новій платформі найближчим часом.
Хоча мегаватні станції наразі рідкість, а інфраструктура переважно розрахована на 350 кВт, експерименти Mercedes показують, у якому напрямку розвивається ринок високопродуктивних електромобілів.
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка зобов'язує автосалони інформувати покупців про витрату пального та обсяг викидів…
Автоматична трансмісія значно полегшує керування автомобілем, роблячи поїздки комфортнішими та доступнішими для більшості водіїв. Водночас…
Індикатор Check Engine на приладовій панелі часто викликає занепокоєння у водіїв, адже сигналізує про те,…
Volvo готується представити свій головний електрокросовер - EX60, який стане ключовою моделлю бренду та з'явиться…
Експерти наголошують, що підготовка автомобіля до зими - це не формальність, а питання безпеки. Перевірка…
Круїз-контроль стає все більш популярною опцією серед сучасних автомобілістів. Ця технологія дозволяє підтримувати задану швидкість…
Leave a Comment