Mercedes-Benz випробував прототип AMG GT XX із зарядкою потужністю понад 1 мегават, встановивши світовий рекорд у сегменті електротранспорту. Під час тесту автомобіль досяг позначки 1041 кВт менш ніж за секунду після підключення і утримував її протягом 2,5 хвилин, отримавши за цей час 17,3 кВт·год – приблизно стільки ж, скільки вміщує батарея гібридного Jeep Grand Cherokee 4xe.
Для рекорду використовували модифіковану станцію Alpitronic, спершу розроблену для вантажівок, але адаптовану під тонкий CCS-кабель, через який пройшло понад 1100 ампер – порівнянно з енергоспоживанням цілого багатоквартирного будинку. AMG GT XX оснащений батареєю з прямим охолодженням і покращеним тепловідведенням, що дозволяє витримувати екстремальні режими заряджання без перегріву. Mercedes планує застосувати ці технології в серійних спорткарах на новій платформі найближчим часом.
Хоча мегаватні станції наразі рідкість, а інфраструктура переважно розрахована на 350 кВт, експерименти Mercedes показують, у якому напрямку розвивається ринок високопродуктивних електромобілів.
Світовий ринок електромобілів переживає зміни, які ще кілька років здавалися нереальними. Масовий споживач досі не…
Volkswagen готує серйозне оновлення для свого популярного електрокросовера ID.4, яке буде настільки масштабним, що модель…
Конфлікти між водіями та патрульними трапляються доволі часто, і причиною нерідко стає грубість інспектора або…
Audi Q9 перебуває у розробці вже кілька років і незабаром може з'явитися у серійному вигляді,…
Асортимент моторних масел настільки широкий, що питання їхньої сумісності стає цілком закономірним. Моторист автосервісу пояснив…
В Україні діють нові правила щодо мінімального віку для отримання посвідчення водія, які визначають, коли…
Leave a Comment