Mercedes-Benz випробував прототип AMG GT XX із зарядкою потужністю понад 1 мегават, встановивши світовий рекорд у сегменті електротранспорту. Під час тесту автомобіль досяг позначки 1041 кВт менш ніж за секунду після підключення і утримував її протягом 2,5 хвилин, отримавши за цей час 17,3 кВт·год – приблизно стільки ж, скільки вміщує батарея гібридного Jeep Grand Cherokee 4xe.
Для рекорду використовували модифіковану станцію Alpitronic, спершу розроблену для вантажівок, але адаптовану під тонкий CCS-кабель, через який пройшло понад 1100 ампер – порівнянно з енергоспоживанням цілого багатоквартирного будинку. AMG GT XX оснащений батареєю з прямим охолодженням і покращеним тепловідведенням, що дозволяє витримувати екстремальні режими заряджання без перегріву. Mercedes планує застосувати ці технології в серійних спорткарах на новій платформі найближчим часом.
Хоча мегаватні станції наразі рідкість, а інфраструктура переважно розрахована на 350 кВт, експерименти Mercedes показують, у якому напрямку розвивається ринок високопродуктивних електромобілів.
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Leave a Comment