Mercedes-Benz випробував прототип AMG GT XX із зарядкою потужністю понад 1 мегават, встановивши світовий рекорд у сегменті електротранспорту. Під час тесту автомобіль досяг позначки 1041 кВт менш ніж за секунду після підключення і утримував її протягом 2,5 хвилин, отримавши за цей час 17,3 кВт·год – приблизно стільки ж, скільки вміщує батарея гібридного Jeep Grand Cherokee 4xe.
Для рекорду використовували модифіковану станцію Alpitronic, спершу розроблену для вантажівок, але адаптовану під тонкий CCS-кабель, через який пройшло понад 1100 ампер – порівнянно з енергоспоживанням цілого багатоквартирного будинку. AMG GT XX оснащений батареєю з прямим охолодженням і покращеним тепловідведенням, що дозволяє витримувати екстремальні режими заряджання без перегріву. Mercedes планує застосувати ці технології в серійних спорткарах на новій платформі найближчим часом.
Хоча мегаватні станції наразі рідкість, а інфраструктура переважно розрахована на 350 кВт, експерименти Mercedes показують, у якому напрямку розвивається ринок високопродуктивних електромобілів.
Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Багато водіїв цікавляться, чи можна змішувати бензин із різними октановими числами - наприклад, А-92 та…
Leave a Comment