Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й викиди частинок від зносу шин. Компанія Michelin підтримала цю ініціативу, назвавши її важливим кроком до зниження екологічного впливу, але наголосила, що ефективність нової норми залежить від методу вимірювань.
Французький виробник виступає за випробування на дорогах у реальних умовах, які вже шість років розробляються спільно з регуляторами та отримали підтримку німецького автоклубу ADAC . Такий підхід дозволяє об’єктивно вимірювати знос у грамах на кілометр та тонну навантаження.
Альтернативою є лабораторний тест на барабані, що знаходиться на стадії розробки. Michelin вважає його вразливим до спотворення даних, що може призвести до виходу на ринок дешевих та менш екологічних шин. В окремих випадках відмінності у результатах досягають критичних значень.
Компанія заявила про готовність відповідати новим вимогам з 2028 для всіх нових продуктів, а до 2030 – для всієї лінійки. Цей підхід важливий і для сегмента нових авто 2025, оскільки виробники враховуватимуть екологічні стандарти при розробці моделей.
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Leave a Comment