Згідно з дослідженням Strategy&, проаналізованим журналістами видання 32CARS.RU, вже до 2030 року електромобілі зможуть конкурувати за ціною з автомобілями з ДВС у всіх сегментах ринку. За прогнозом, частка BEV досягне 40%, а до 2035 року вже 60%. При цьому попит на батареї зросте вп’ятеро, до 5 ТВт·год.
Ключовими факторами зростання стануть збільшення запасу ходу, скорочення часу зарядки та зниження енергоспоживання – до 14 кВт·год на 100 км. Падіння цін на сировину, розвиток конкуренції та ефект масштабу дозволять здешевити виробництво. За оцінками експертів, за найближчі п’ять років собівартість осередків може знизитися ще на 15%.
Проте регіональна динаміка буде різною. Китай уже сьогодні демонструє лідерство: на нього припадає 70% світових потужностей з випуску акумуляторів та 26% продажів нових електромобілів. Для порівняння, у Європі цей показник – 15%, у США – лише 8%.
Експерти підкреслюють, що протягом усього життєвого циклу електромобілі вже в багатьох випадках економічніші за ДВЗ: від покупки до перепродажу. Швидкі зарядки і збільшений запас ходу роблять їх зручними для повсякденного використання, що прискорить масовий перехід на електротягу протягом найближчого десятиліття.
Румунська Dacia, що входить до складу Renault, готує новий хетчбек, який має скласти конкуренцію популярним…
Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…
Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…
Leave a Comment