Згідно з дослідженням Strategy&, проаналізованим журналістами видання 32CARS.RU, вже до 2030 року електромобілі зможуть конкурувати за ціною з автомобілями з ДВС у всіх сегментах ринку. За прогнозом, частка BEV досягне 40%, а до 2035 року вже 60%. При цьому попит на батареї зросте вп’ятеро, до 5 ТВт·год.
Ключовими факторами зростання стануть збільшення запасу ходу, скорочення часу зарядки та зниження енергоспоживання – до 14 кВт·год на 100 км. Падіння цін на сировину, розвиток конкуренції та ефект масштабу дозволять здешевити виробництво. За оцінками експертів, за найближчі п’ять років собівартість осередків може знизитися ще на 15%.
Проте регіональна динаміка буде різною. Китай уже сьогодні демонструє лідерство: на нього припадає 70% світових потужностей з випуску акумуляторів та 26% продажів нових електромобілів. Для порівняння, у Європі цей показник – 15%, у США – лише 8%.
Експерти підкреслюють, що протягом усього життєвого циклу електромобілі вже в багатьох випадках економічніші за ДВЗ: від покупки до перепродажу. Швидкі зарядки і збільшений запас ходу роблять їх зручними для повсякденного використання, що прискорить масовий перехід на електротягу протягом найближчого десятиліття.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment