Згідно з дослідженням Strategy&, проаналізованим журналістами видання 32CARS.RU, вже до 2030 року електромобілі зможуть конкурувати за ціною з автомобілями з ДВС у всіх сегментах ринку. За прогнозом, частка BEV досягне 40%, а до 2035 року вже 60%. При цьому попит на батареї зросте вп’ятеро, до 5 ТВт·год.
Ключовими факторами зростання стануть збільшення запасу ходу, скорочення часу зарядки та зниження енергоспоживання – до 14 кВт·год на 100 км. Падіння цін на сировину, розвиток конкуренції та ефект масштабу дозволять здешевити виробництво. За оцінками експертів, за найближчі п’ять років собівартість осередків може знизитися ще на 15%.
Проте регіональна динаміка буде різною. Китай уже сьогодні демонструє лідерство: на нього припадає 70% світових потужностей з випуску акумуляторів та 26% продажів нових електромобілів. Для порівняння, у Європі цей показник – 15%, у США – лише 8%.
Експерти підкреслюють, що протягом усього життєвого циклу електромобілі вже в багатьох випадках економічніші за ДВЗ: від покупки до перепродажу. Швидкі зарядки і збільшений запас ходу роблять їх зручними для повсякденного використання, що прискорить масовий перехід на електротягу протягом найближчого десятиліття.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment