Для завантажених доріг планується використовувати багаторівневі розв’язки замість поворотів.
До двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. В Україні можуть обмежити проектування і будівництво лівих поворотів на ділянках доріг з інтенсивним рухом, повідомляє PolitekA .
Про це сказав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
За даними відомства, до двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин.
«Тому в нових змінах до ДБН (державні будівельні норми, –ред.) щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити пристрої лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху і передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок. Адже це дуже важливо для безпеки руху », – сказав Парцхаладзе.
Зокрема, пропонується передбачати влаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. Автомобілів на добу. У той же час, на швидкісних трасах, дорогах категорії 1-б, з інтенсивністю руху більше 20 тис. Автомобілів – обов’язково облаштовувати різнорівневі розв’язки.
Мінрегіон пропонує внести ці зміни до державних будівельних норм з проектування автомобільних доріг загального користування.
BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…
Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…
Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…
Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Leave a Comment