Для завантажених доріг планується використовувати багаторівневі розв’язки замість поворотів.
До двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. В Україні можуть обмежити проектування і будівництво лівих поворотів на ділянках доріг з інтенсивним рухом, повідомляє PolitekA .
Про це сказав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
За даними відомства, до двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин.
«Тому в нових змінах до ДБН (державні будівельні норми, –ред.) щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити пристрої лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху і передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок. Адже це дуже важливо для безпеки руху », – сказав Парцхаладзе.
Зокрема, пропонується передбачати влаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. Автомобілів на добу. У той же час, на швидкісних трасах, дорогах категорії 1-б, з інтенсивністю руху більше 20 тис. Автомобілів – обов’язково облаштовувати різнорівневі розв’язки.
Мінрегіон пропонує внести ці зміни до державних будівельних норм з проектування автомобільних доріг загального користування.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment