Новини

Нові правила техогляду в Україні: прозорість, контроль і фотофіксація процесу

З 1 липня 2025 року в Україні набули чинності нові, значно жорсткіші правила проходження технічного огляду транспортних засобів. Відтепер усі етапи перевірки обов’язково фіксуються за допомогою фото- та відеозапису, що має запобігти фіктивним процедурам і підвищити якість контролю. Кожен пункт технічного контролю оснащений щонайменше двома камерами, які забезпечують чітке зображення всього процесу огляду. Фотофіксація охоплює не менше 70% площі автомобіля і містить точну дату та час, що відповідають фактичному часу перевірки. Зображення мають бути деталізованими, яскравими і без жодних спотворень.

Головною метою нововведення є усунення підробок техогляду та забезпечення максимальної прозорості процедури, як наголошує представник Головного сервісного центру МВС Павло Сорока. Всі записи надсилаються до регіональних сервісних центрів для додаткової перевірки. Якщо у транспортному засобі встановлено тахограф, інформація з нього також зчитується і зберігається. Результати гальмівних випробувань тепер фіксують на відео, а не фотографують. Для автомобілів, що використовуються у навчальних закладах, процедура спрощена, проте контроль якості залишається на високому рівні.

Наразі в Україні працює понад 800 сертифікованих пунктів технічного огляду, які обладнані відповідною технікою для фіксації процесу. Це свідчить про те, що реформа впроваджується не лише на папері, а й на практиці. Для водіїв нові вимоги означають гарантію справжнього техогляду, а не формальної процедури. У випадку спорів чи претензій відеодоказ допоможе захистити свої права. Водночас невідповідність процедури вимогам фіксації може призвести до анулювання результатів огляду, тому проходити його варто лише в офіційних і оснащених центрах.

Техогляд в Україні вийшов на новий рівень прозорості та відповідальності. Водіям рекомендують заздалегідь підготувати автомобіль і бути готовими до повної фіксації перевірки. Це сприятиме зростанню довіри до системи, зменшенню корупційних ризиків та підвищенню безпеки на дорогах країни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи має право поліція вимагати документи без доказів порушення ПДР

Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…

25.08.2025

Як правильно перевірити двигун з великим пробігом без розбору

Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…

25.08.2025

Власники Nissan та Infiniti нарікають на проблемний турбомотор

На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…

25.08.2025

Toyota Prius перетворили на шалений родстер у стилі Lamborghini та McLaren (ФОТО)

Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…

25.08.2025

Автоексперт назвав ознаки поганої мийки для вашої машини

У сучасному світі існує безліч способів миття автомобіля, проте не всі гарантують якісний результат і…

25.08.2025

Рестайлінговий Nissan Pathfinder показали на перших зображеннях

Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…

24.08.2025