Новини

Нові правила техогляду в Україні: прозорість, контроль і фотофіксація процесу

Share

З 1 липня 2025 року в Україні набули чинності нові, значно жорсткіші правила проходження технічного огляду транспортних засобів. Відтепер усі етапи перевірки обов’язково фіксуються за допомогою фото- та відеозапису, що має запобігти фіктивним процедурам і підвищити якість контролю. Кожен пункт технічного контролю оснащений щонайменше двома камерами, які забезпечують чітке зображення всього процесу огляду. Фотофіксація охоплює не менше 70% площі автомобіля і містить точну дату та час, що відповідають фактичному часу перевірки. Зображення мають бути деталізованими, яскравими і без жодних спотворень.

Головною метою нововведення є усунення підробок техогляду та забезпечення максимальної прозорості процедури, як наголошує представник Головного сервісного центру МВС Павло Сорока. Всі записи надсилаються до регіональних сервісних центрів для додаткової перевірки. Якщо у транспортному засобі встановлено тахограф, інформація з нього також зчитується і зберігається. Результати гальмівних випробувань тепер фіксують на відео, а не фотографують. Для автомобілів, що використовуються у навчальних закладах, процедура спрощена, проте контроль якості залишається на високому рівні.

Наразі в Україні працює понад 800 сертифікованих пунктів технічного огляду, які обладнані відповідною технікою для фіксації процесу. Це свідчить про те, що реформа впроваджується не лише на папері, а й на практиці. Для водіїв нові вимоги означають гарантію справжнього техогляду, а не формальної процедури. У випадку спорів чи претензій відеодоказ допоможе захистити свої права. Водночас невідповідність процедури вимогам фіксації може призвести до анулювання результатів огляду, тому проходити його варто лише в офіційних і оснащених центрах.

Техогляд в Україні вийшов на новий рівень прозорості та відповідальності. Водіям рекомендують заздалегідь підготувати автомобіль і бути готовими до повної фіксації перевірки. Це сприятиме зростанню довіри до системи, зменшенню корупційних ризиків та підвищенню безпеки на дорогах країни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Volkswagen ID.4 2026 стане кардинально іншим електрокаром

Volkswagen готує масштабне оновлення моделі ID.4, яке затьмарить звичайний фейсліфт: у 2026 році електрокар фактично…

14.07.2025

Ринок уживаних авто в Україні зростає: червень 2025 року показав рекордні продажі

Упродовж 2025 року автопарк України поповнився 113,4 тисячами імпортованих уживаних легкових автомобілів, що лише на…

14.07.2025

Чому довге простоювання авто може бути шкідливим

Деякі водії вважають, що якщо рідко їздити машиною, вона довше збереже свій стан. Проте це…

14.07.2025

Як правильно користуватися кондиціонером у машині в спеку

У спеку кондиціонер у машині перестає бути розкішшю - він стає справжньою необхідністю. Але багато…

14.07.2025

Поліція пояснила, як дефлектори на авто можуть обернутися штрафом

Раніше чимало водіїв встановлювали дефлектори на вікна автомобіля, щоб уберегти салон від пилу, бруду та…

14.07.2025

В мережі показали перші фото оновленої Dacia Sandero Stepway

Sandero третього покоління вийшов восени 2020 року разом із седаном Logan. У 2022 році обидві…

13.07.2025