Categories: Новини

«Євробляхи» зникнуть: кому та скільки заплатити, щоб не втратити авто

Share

Верховна Рада готує новий законопроект, який контролюватиме ввезення авто з іноземною реєстрацією. Так, документ передбачає внесення грошової застави за кожен другий автомобіль.

Всі авто на єврономерах в Україні перебувають у режимі транзиту або тимчасового ввезення. З моменту, як вони перетнули кордон, є всього лише один рік для того, щоб вивезти авто з території країни, або розмитнити транпортний засіб. У протилежному випадку водій грубо порушує законодавство та має понести покарання, пише Politeka.

Щоб перестрахуватися, депутати і вирішили прийняти постанову, яка в народі отримала назву «закон Южаніної».

Фінансова гарантія – гроші, які держава отримає, якщо власник авто обдурив митників і вирішив кататися на авто без української реєстрації та не платити за розмитнення.

В кінцевому результаті грошова застава може сягнути сум, що би заплатили при розмитненні. Таким чином, в українців може відпасти бажання ввозити євробляхи.

Як пояснює юрист Олександр Плахотник, це означає, що розмір такої гарантії має відповідати вартості розмитнення. «Якщо визначити вартість неможливо, то розмір гарантії вважають, виходячи з максимальних ставок», — відзначає юрист.

Для прикладу розрахуємо, яку гарантію доведеться заплатити при ввезенні п’ятирічного автомобіля вартістю 8 тис. євро з об’ємом двигуна 2 тис. куб. см. Для цього використовуємо калькулятор розмитнення, який показує розмір всіх платежів до і після прийдешніх нововведень. Так, за таких умов вартість розмитнення буде знаходитися близько 3,1 тис. євро.

Таким чином, фінансова гарантія повинна як мінімум покрити зазначену суму.

Зазначена сума буде перебувати на рахунках органів доходів і зборів до тих пір, поки українець не вивезе автомобіль з території країни. Після гарантію повернуть протягом 30 днів.

Також внесена сума може бути вирахувана при розмитненні авто.

Крім того, фінансова гарантія дозволяє сплачувати не живими грошима, а достатньо буде спеціального договору.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024