Categories: Новини

«Євробляхи» зникнуть: кому та скільки заплатити, щоб не втратити авто

Share

Верховна Рада готує новий законопроект, який контролюватиме ввезення авто з іноземною реєстрацією. Так, документ передбачає внесення грошової застави за кожен другий автомобіль.

Всі авто на єврономерах в Україні перебувають у режимі транзиту або тимчасового ввезення. З моменту, як вони перетнули кордон, є всього лише один рік для того, щоб вивезти авто з території країни, або розмитнити транпортний засіб. У протилежному випадку водій грубо порушує законодавство та має понести покарання, пише Politeka.

Щоб перестрахуватися, депутати і вирішили прийняти постанову, яка в народі отримала назву «закон Южаніної».

Фінансова гарантія – гроші, які держава отримає, якщо власник авто обдурив митників і вирішив кататися на авто без української реєстрації та не платити за розмитнення.

В кінцевому результаті грошова застава може сягнути сум, що би заплатили при розмитненні. Таким чином, в українців може відпасти бажання ввозити євробляхи.

Як пояснює юрист Олександр Плахотник, це означає, що розмір такої гарантії має відповідати вартості розмитнення. «Якщо визначити вартість неможливо, то розмір гарантії вважають, виходячи з максимальних ставок», — відзначає юрист.

Для прикладу розрахуємо, яку гарантію доведеться заплатити при ввезенні п’ятирічного автомобіля вартістю 8 тис. євро з об’ємом двигуна 2 тис. куб. см. Для цього використовуємо калькулятор розмитнення, який показує розмір всіх платежів до і після прийдешніх нововведень. Так, за таких умов вартість розмитнення буде знаходитися близько 3,1 тис. євро.

Таким чином, фінансова гарантія повинна як мінімум покрити зазначену суму.

Зазначена сума буде перебувати на рахунках органів доходів і зборів до тих пір, поки українець не вивезе автомобіль з території країни. Після гарантію повернуть протягом 30 днів.

Також внесена сума може бути вирахувана при розмитненні авто.

Крім того, фінансова гарантія дозволяє сплачувати не живими грошима, а достатньо буде спеціального договору.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, коли ввімкнення круїз-контролю небезпечне для водія

Сучасні автомобілі оснащуються безліччю корисних опцій, що спрощують водіння і роблять його більш комфортним. Директор…

01.05.2024

Peugeot випускатиме спорткари завдяки новому підрозділу

Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…

01.05.2024

Mercedes-Benz презентував «оновлений» S-Class

Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…

01.05.2024

Суперкросовер Ferrari Purosangue отримає 980-сильну версію

Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…

01.05.2024

Відбувся офіційний дебют Skoda Octavia Sportline Business

Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…

01.05.2024

Експерти провели аналіз та назвали найдешевше американське купе з великою потужністю

Ford Mustang EcoBoost 2024 виділяється як найдоступніше американське купе з потужністю понад 300 кінських сил.…

01.05.2024