Categories: Новини

«Євробляхи» зникнуть: кому та скільки заплатити, щоб не втратити авто

Верховна Рада готує новий законопроект, який контролюватиме ввезення авто з іноземною реєстрацією. Так, документ передбачає внесення грошової застави за кожен другий автомобіль.

Всі авто на єврономерах в Україні перебувають у режимі транзиту або тимчасового ввезення. З моменту, як вони перетнули кордон, є всього лише один рік для того, щоб вивезти авто з території країни, або розмитнити транпортний засіб. У протилежному випадку водій грубо порушує законодавство та має понести покарання, пише Politeka.

Щоб перестрахуватися, депутати і вирішили прийняти постанову, яка в народі отримала назву «закон Южаніної».

Фінансова гарантія – гроші, які держава отримає, якщо власник авто обдурив митників і вирішив кататися на авто без української реєстрації та не платити за розмитнення.

В кінцевому результаті грошова застава може сягнути сум, що би заплатили при розмитненні. Таким чином, в українців може відпасти бажання ввозити євробляхи.

Як пояснює юрист Олександр Плахотник, це означає, що розмір такої гарантії має відповідати вартості розмитнення. «Якщо визначити вартість неможливо, то розмір гарантії вважають, виходячи з максимальних ставок», — відзначає юрист.

Для прикладу розрахуємо, яку гарантію доведеться заплатити при ввезенні п’ятирічного автомобіля вартістю 8 тис. євро з об’ємом двигуна 2 тис. куб. см. Для цього використовуємо калькулятор розмитнення, який показує розмір всіх платежів до і після прийдешніх нововведень. Так, за таких умов вартість розмитнення буде знаходитися близько 3,1 тис. євро.

Таким чином, фінансова гарантія повинна як мінімум покрити зазначену суму.

Зазначена сума буде перебувати на рахунках органів доходів і зборів до тих пір, поки українець не вивезе автомобіль з території країни. Після гарантію повернуть протягом 30 днів.

Також внесена сума може бути вирахувана при розмитненні авто.

Крім того, фінансова гарантія дозволяє сплачувати не живими грошима, а достатньо буде спеціального договору.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025