Новини

Чому автовиробники знову роблять ставку на бензин і дизель

Попри масштабну кампанію з популяризації електромобілів як основного напряму розвитку автомобільної галузі, дедалі більше світових автовиробників повертаються до перевірених рішень із бензиновими та дизельними двигунами, а також активно розвивають гібридні силові установки. Цей новий тренд, що йде всупереч загальноєвропейському вектору на заборону продажу авто з ДВЗ з 2035 року.

Чому автовиробники знову інвестують у ДВЗ

Одним із головних драйверів цього зворотного руху став Жан-Філіп Імпарато, керівник європейського напрямку концерну Stellantis. За його словами, компанія не відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння, а навпаки – готує розширення лінійки бензинових та дизельних моделей до 2030 року. Планується розробка нових агрегатів і їхня адаптація до актуальних платформ.

Паралельно інші гравці ринку, серед яких General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, Smart та DS, також не полишають традиційні силові рішення. Наприклад, Porsche інвестує близько 800 мільйонів євро в створення термоелектричних версій для моделей, які раніше планувалися виключно як електрокари. Smart нещодавно представив нову модель №5 з бензиновим мотором, а DS доповнила флагманську модель №8 гібридною версією.

Volkswagen тим часом серйозно розглядає подовження виробництва Golf, Tiguan і T-Roc, попри попередні заяви про припинення їх після 2033 року.

Попит диктує умови: гібриди і ДВЗ не здають позицій

Аналітики прогнозують, що у 2025 році в Європі з’явиться щонайменше 205 нових бензинових і 116 гібридних моделей. Для прикладу, Mercedes у період з 2025 по 2027 роки планує вивести на ринок 19 моделей із ДВЗ і ще 17 гібридів.

Хоча загальна частка електрокарів продовжує зростати, попит на них не завжди стабільний. Яскравим прикладом стало різке падіння продажів електричного седана Porsche, які скоротилися майже вдвічі протягом останнього року.

Причиною цього є не лише інфраструктурні обмеження, а й економічна доцільність: виробництво ДВЗ і гібридів усе ще значно вигідніше для автовиробників. Більше того, використання гібридних технологій дозволяє брендам залишатися в межах вимог ЄС щодо викидів CO₂, водночас пропонуючи доступніші та практичніші моделі для широкого кола споживачів.

Традиційні двигуни – все ще частина майбутнього

Таким чином, на тлі загального курсу на електрифікацію традиційні ДВЗ і гібриди не лише не зникають, а знову виходять на перший план як стратегічно важлива ланка у модельних лінійках автовиробників. Це дає змогу гнучко реагувати на виклики ринку, поєднувати законодавчі вимоги із комерційною вигодою та водночас задовольняти запити споживачів, для яких електромобіль поки не є єдиною чи найзручнішою альтернативою.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ДВЗ

Останні записи

Штраф за брудні номери: коли він законний, а коли ні

Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…

03.12.2025

ТОП-5 найнадійніших кросоверів 2025 року

Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…

03.12.2025

Як вибрати якісну незамерзаючу рідину для авто: поради експертів

Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…

03.12.2025

Toyota Corolla 2026 отримала нові кольори та гібридні версії

Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…

03.12.2025

Топ-6 кросоверів, які власники не хочуть продавати понад 15 років

Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…

03.12.2025

Volvo і Polestar закликають не відкладати заборону на продаж авто з ДВЗ у Європі

У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…

03.12.2025