Новини

Чому автовиробники знову роблять ставку на бензин і дизель

Попри масштабну кампанію з популяризації електромобілів як основного напряму розвитку автомобільної галузі, дедалі більше світових автовиробників повертаються до перевірених рішень із бензиновими та дизельними двигунами, а також активно розвивають гібридні силові установки. Цей новий тренд, що йде всупереч загальноєвропейському вектору на заборону продажу авто з ДВЗ з 2035 року.

Чому автовиробники знову інвестують у ДВЗ

Одним із головних драйверів цього зворотного руху став Жан-Філіп Імпарато, керівник європейського напрямку концерну Stellantis. За його словами, компанія не відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння, а навпаки – готує розширення лінійки бензинових та дизельних моделей до 2030 року. Планується розробка нових агрегатів і їхня адаптація до актуальних платформ.

Паралельно інші гравці ринку, серед яких General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, Smart та DS, також не полишають традиційні силові рішення. Наприклад, Porsche інвестує близько 800 мільйонів євро в створення термоелектричних версій для моделей, які раніше планувалися виключно як електрокари. Smart нещодавно представив нову модель №5 з бензиновим мотором, а DS доповнила флагманську модель №8 гібридною версією.

Volkswagen тим часом серйозно розглядає подовження виробництва Golf, Tiguan і T-Roc, попри попередні заяви про припинення їх після 2033 року.

Попит диктує умови: гібриди і ДВЗ не здають позицій

Аналітики прогнозують, що у 2025 році в Європі з’явиться щонайменше 205 нових бензинових і 116 гібридних моделей. Для прикладу, Mercedes у період з 2025 по 2027 роки планує вивести на ринок 19 моделей із ДВЗ і ще 17 гібридів.

Хоча загальна частка електрокарів продовжує зростати, попит на них не завжди стабільний. Яскравим прикладом стало різке падіння продажів електричного седана Porsche, які скоротилися майже вдвічі протягом останнього року.

Причиною цього є не лише інфраструктурні обмеження, а й економічна доцільність: виробництво ДВЗ і гібридів усе ще значно вигідніше для автовиробників. Більше того, використання гібридних технологій дозволяє брендам залишатися в межах вимог ЄС щодо викидів CO₂, водночас пропонуючи доступніші та практичніші моделі для широкого кола споживачів.

Традиційні двигуни – все ще частина майбутнього

Таким чином, на тлі загального курсу на електрифікацію традиційні ДВЗ і гібриди не лише не зникають, а знову виходять на перший план як стратегічно важлива ланка у модельних лінійках автовиробників. Це дає змогу гнучко реагувати на виклики ринку, поєднувати законодавчі вимоги із комерційною вигодою та водночас задовольняти запити споживачів, для яких електромобіль поки не є єдиною чи найзручнішою альтернативою.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ДВЗ

Останні записи

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025