Новини

В Україні заборонили зупинку на трасах поза спеціальними зонами

Share

В Україні набрали чинності нові правила дорожнього руху, які забороняють зупинку автомобілів на заміських автомагістралях поза спеціально визначеними місцями. Це нововведення викликало чимало запитань серед водіїв – багато хто або не ознайомлений із новими вимогами, або ж не дотримується їх у дорозі, що призводить до штрафів.

Відповідна заборона закріплена постановою Кабінету Міністрів і чітко визначає, що зупинка на швидкісних трасах дозволена лише в місцях, позначених дорожніми знаками 5.42.1, 5.42.2, 5.42.3, або в зонах стоянки зі знаком 5.43 “Місце для стоянки”. Також дозволяється зупинка в зонах відпочинку, позначених знаком 6.15. У всіх інших випадках зупинка заборонена й карається штрафом у розмірі 340 гривень. Якщо ж така зупинка створює загрозу для безпеки дорожнього руху – штраф збільшується до 680 гривень.

Окрім обмежень щодо зупинки, були змінені й вимоги до освітлення автомобіля. Якщо раніше увімкнення денних ходових вогнів або ближнього світла фар було обов’язковим лише з 1 жовтня до 1 травня, то тепер ця норма діє протягом усього року – незалежно від пори року чи часу доби. Мета нововведення – підвищити видимість транспортних засобів у будь-яких умовах, особливо за несприятливої погоди або в сутінках.

Національна поліція наголошує, що регулярне оновлення знань ПДР є важливою складовою безпечного водіння. Зупинка в недозволеному місці на трасі, де рух здійснюється на високій швидкості, значно підвищує ризик аварій. Саме тому дотримання нових правил критично важливе для безпеки водіїв, пасажирів і всіх учасників дорожнього руху.

Зміни у правилах пов’язані зі зростанням трафіку на заміських дорогах, що потребує кращої організації дорожнього простору та посиленого контролю. Водіям рекомендується планувати зупинки заздалегідь і використовувати спеціально обладнані зони – не лише для безпечного відпочинку, а й для можливості підзарядки електромобіля або користування іншими сервісами для мандрівників.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan Juke третього покоління стане повністю електричним і кардинально змінить дизайн

Nissan активно працює над третім поколінням свого популярного субкомпактного кросовера Juke, яке принесе кардинальні зміни…

19.05.2025

Mazda CX-5 визнано найнадійнішим автомобілем марки за останнє десятиліття

Mazda CX-5 визнано найнадійнішою моделлю бренду за останнє десятиліття згідно з новим рейтингом HotCars, складеним…

19.05.2025

Чому авто проїжджає різну відстань після заправки на різних АЗС

Водії нерідко помічають, що під час заправки однієї й тієї самої кількості палива на різних…

19.05.2025

Експерти пояснили, чи потрібно підписувати постанову про штраф одразу на місці зупинки

Коли поліцейський складає постанову про адміністративне правопорушення на місці, він просить водія поставити підпис. Багато…

19.05.2025

Нові схеми шахрайства: як водіїв змушують платити за фейкові наїзди

Деякі пішоходи в Україні вже не просто порушують правила, а навмисно влаштовують шахрайські ситуації, аби…

19.05.2025

У ЄС можуть заборонити дизельні авто старше 10 років: що це означає для України

Європейський Союз готується до масштабних змін у сфері екології, які можуть безпосередньо вплинути на водіїв.…

19.05.2025