Новини

В Україні заборонили зупинку на трасах поза спеціальними зонами

В Україні набрали чинності нові правила дорожнього руху, які забороняють зупинку автомобілів на заміських автомагістралях поза спеціально визначеними місцями. Це нововведення викликало чимало запитань серед водіїв – багато хто або не ознайомлений із новими вимогами, або ж не дотримується їх у дорозі, що призводить до штрафів.

Відповідна заборона закріплена постановою Кабінету Міністрів і чітко визначає, що зупинка на швидкісних трасах дозволена лише в місцях, позначених дорожніми знаками 5.42.1, 5.42.2, 5.42.3, або в зонах стоянки зі знаком 5.43 “Місце для стоянки”. Також дозволяється зупинка в зонах відпочинку, позначених знаком 6.15. У всіх інших випадках зупинка заборонена й карається штрафом у розмірі 340 гривень. Якщо ж така зупинка створює загрозу для безпеки дорожнього руху – штраф збільшується до 680 гривень.

Окрім обмежень щодо зупинки, були змінені й вимоги до освітлення автомобіля. Якщо раніше увімкнення денних ходових вогнів або ближнього світла фар було обов’язковим лише з 1 жовтня до 1 травня, то тепер ця норма діє протягом усього року – незалежно від пори року чи часу доби. Мета нововведення – підвищити видимість транспортних засобів у будь-яких умовах, особливо за несприятливої погоди або в сутінках.

Національна поліція наголошує, що регулярне оновлення знань ПДР є важливою складовою безпечного водіння. Зупинка в недозволеному місці на трасі, де рух здійснюється на високій швидкості, значно підвищує ризик аварій. Саме тому дотримання нових правил критично важливе для безпеки водіїв, пасажирів і всіх учасників дорожнього руху.

Зміни у правилах пов’язані зі зростанням трафіку на заміських дорогах, що потребує кращої організації дорожнього простору та посиленого контролю. Водіям рекомендується планувати зупинки заздалегідь і використовувати спеціально обладнані зони – не лише для безпечного відпочинку, а й для можливості підзарядки електромобіля або користування іншими сервісами для мандрівників.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025