Volkswagen переглядає стратегію розвитку електромобілів. З 2026 року бренд почне відмовлятися від цифрових позначень ID та використовуватиме традиційні назви для нових моделей. Першим стане наступник Polo на електротязі – раніше відомий як ID.2 , він вийде за ціною близько 25 000 євро. За ним слідує бюджетна модель ID. Every1 , очікувана в 2027 році з цінником від 20 000 євро.
Водночас Volkswagen повертається до класичної системи роздрібного продажу в Європі, відмовляючись від агентської моделі для приватних клієнтів. Це рішення ухвалено на тлі низьких темпів поширення електромобілів та складності подвійного підходу в дилерській мережі.
Незважаючи на послаблення за нормами CO2 у ЄС , концерн продовжить курс на електрифікацію. Для Китаю буде розроблено окремі моделі з акцентом на ціну. Компанія має намір зміцнити позиції в масовому сегменті та представити нові авто 2025 та 2026 років, адаптовані до регіональних особливостей.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment