Volkswagen переглядає стратегію розвитку електромобілів. З 2026 року бренд почне відмовлятися від цифрових позначень ID та використовуватиме традиційні назви для нових моделей. Першим стане наступник Polo на електротязі – раніше відомий як ID.2 , він вийде за ціною близько 25 000 євро. За ним слідує бюджетна модель ID. Every1 , очікувана в 2027 році з цінником від 20 000 євро.
Водночас Volkswagen повертається до класичної системи роздрібного продажу в Європі, відмовляючись від агентської моделі для приватних клієнтів. Це рішення ухвалено на тлі низьких темпів поширення електромобілів та складності подвійного підходу в дилерській мережі.
Незважаючи на послаблення за нормами CO2 у ЄС , концерн продовжить курс на електрифікацію. Для Китаю буде розроблено окремі моделі з акцентом на ціну. Компанія має намір зміцнити позиції в масовому сегменті та представити нові авто 2025 та 2026 років, адаптовані до регіональних особливостей.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment