Volkswagen переглядає стратегію розвитку електромобілів. З 2026 року бренд почне відмовлятися від цифрових позначень ID та використовуватиме традиційні назви для нових моделей. Першим стане наступник Polo на електротязі – раніше відомий як ID.2 , він вийде за ціною близько 25 000 євро. За ним слідує бюджетна модель ID. Every1 , очікувана в 2027 році з цінником від 20 000 євро.
Водночас Volkswagen повертається до класичної системи роздрібного продажу в Європі, відмовляючись від агентської моделі для приватних клієнтів. Це рішення ухвалено на тлі низьких темпів поширення електромобілів та складності подвійного підходу в дилерській мережі.
Незважаючи на послаблення за нормами CO2 у ЄС , концерн продовжить курс на електрифікацію. Для Китаю буде розроблено окремі моделі з акцентом на ціну. Компанія має намір зміцнити позиції в масовому сегменті та представити нові авто 2025 та 2026 років, адаптовані до регіональних особливостей.
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…
В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…
Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…
Leave a Comment