Volkswagen переглядає стратегію розвитку електромобілів. З 2026 року бренд почне відмовлятися від цифрових позначень ID та використовуватиме традиційні назви для нових моделей. Першим стане наступник Polo на електротязі – раніше відомий як ID.2 , він вийде за ціною близько 25 000 євро. За ним слідує бюджетна модель ID. Every1 , очікувана в 2027 році з цінником від 20 000 євро.
Водночас Volkswagen повертається до класичної системи роздрібного продажу в Європі, відмовляючись від агентської моделі для приватних клієнтів. Це рішення ухвалено на тлі низьких темпів поширення електромобілів та складності подвійного підходу в дилерській мережі.
Незважаючи на послаблення за нормами CO2 у ЄС , концерн продовжить курс на електрифікацію. Для Китаю буде розроблено окремі моделі з акцентом на ціну. Компанія має намір зміцнити позиції в масовому сегменті та представити нові авто 2025 та 2026 років, адаптовані до регіональних особливостей.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment