Авто

Вживані електрокари лякають покупців: дилер Porsche розкрив деталі

Share

За останні роки електромобілі стали значно популярнішими, а їхня присутність на ринку стрімко зросла. Втім, попит на вживані електрокари залишається на низькому рівні. Про основні причини цього феномена розповів досвідчений автодилер Porsche Centre Джефф Вонг, на якого посилається Express.

Фахівець виокремив два ключові чинники, які змушують покупців з обережністю ставитися до вживаних електромобілів. Перша і головна проблема – це стан тягових акумуляторів у таких авто.

“Покупці дедалі частіше запитують про стан батарей. Адже з часом акумулятори втрачають ємність, що безпосередньо впливає на запас ходу автомобіля”, – зазначив Вонг.

Опитування свідчать, що близько 62% потенційних власників електрокарів турбує саме ресурс батарей, що є однією з головних перепон на шляху до масового переходу на електротранспорт.

Автовиробники вже почали реагувати на цю проблему. Так, компанія Polestar запровадила видачу сертифікатів стану батарей, аби підвищити довіру до таких авто. У Porsche ж впровадили спеціальне обладнання для діагностики акумуляторів у всіх своїх дилерських центрах.

“Ми маємо інструменти, які дозволяють точно оцінити стан акумулятора. Перші електромобілі Porsche вийшли на ринок приблизно п’ять років тому, і зараз ми можемо надати клієнтам точну інформацію про залишковий ресурс батареї”, – додав Вонг.

Другим чинником недовіри до електрокарів є низький рівень обізнаності та відсутність особистого досвіду користування такими авто серед більшості водіїв. Багато хто з них досі не мав нагоди сісти за кермо електромобіля.

При цьому Вонг підкреслив, що успіх продажів багато в чому залежить від бренду, а також від вміння дилера правильно донести переваги конкретної моделі.

“При правильному поєднанні ціни, пробігу та комплектації електромобілі продаються досить активно. Я нещодавно придбав три електрокари Taycan і Macan, оскільки на них є стійкий попит. Очікую, що найближчим часом продажі електрокарів суттєво зростуть”, – підсумував Вонг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Volkswagen відмовиться від абревіатур ID на користь традиційних назв

Volkswagen переглядає стратегію розвитку електромобілів. З 2026 року бренд почне відмовлятися від цифрових позначень ID…

16.05.2025

Автоюрист пояснив, як водіям уникнути маніпуляцій від поліцейських на дорогах України

Кількість автомобілістів в Україні невпинно зростає, а разом із цим – і навантаження на поліцію.…

16.05.2025

Оновлений Toyota Hilux готується до дебюту: що відомо про нове покоління

На початку цього року на дорогах Таїланду були помічені тестові прототипи пікапів Toyota, які, цілком…

16.05.2025

Audi SQ7 2027 помічено на тестах: кросовер проходить випробування на Нюрбургринзі

Компанія Ауді тестує кросовер Audi SQ7 2027. Представлені в Мережі знімки демонструють практично повністю замаскований…

16.05.2025

Експерти пояснили, чому варто віддавати перевагу оливі в металевих каністрах

Автовласники на різних форумах регулярно сперечаються про те, яке мастило краще для двигуна - в…

16.05.2025

Оновлена Volkswagen Jetta отримала 5 зірок Latin NCAP

Оновлена Volkswagen Jetta підтвердила статус одного з найбезпечніших седанів на ринку. У краш-тестах Latin NCAP…

16.05.2025