Авто

Вживані електрокари лякають покупців: дилер Porsche розкрив деталі

За останні роки електромобілі стали значно популярнішими, а їхня присутність на ринку стрімко зросла. Втім, попит на вживані електрокари залишається на низькому рівні. Про основні причини цього феномена розповів досвідчений автодилер Porsche Centre Джефф Вонг, на якого посилається Express.

Фахівець виокремив два ключові чинники, які змушують покупців з обережністю ставитися до вживаних електромобілів. Перша і головна проблема – це стан тягових акумуляторів у таких авто.

“Покупці дедалі частіше запитують про стан батарей. Адже з часом акумулятори втрачають ємність, що безпосередньо впливає на запас ходу автомобіля”, – зазначив Вонг.

Опитування свідчать, що близько 62% потенційних власників електрокарів турбує саме ресурс батарей, що є однією з головних перепон на шляху до масового переходу на електротранспорт.

Автовиробники вже почали реагувати на цю проблему. Так, компанія Polestar запровадила видачу сертифікатів стану батарей, аби підвищити довіру до таких авто. У Porsche ж впровадили спеціальне обладнання для діагностики акумуляторів у всіх своїх дилерських центрах.

“Ми маємо інструменти, які дозволяють точно оцінити стан акумулятора. Перші електромобілі Porsche вийшли на ринок приблизно п’ять років тому, і зараз ми можемо надати клієнтам точну інформацію про залишковий ресурс батареї”, – додав Вонг.

Другим чинником недовіри до електрокарів є низький рівень обізнаності та відсутність особистого досвіду користування такими авто серед більшості водіїв. Багато хто з них досі не мав нагоди сісти за кермо електромобіля.

При цьому Вонг підкреслив, що успіх продажів багато в чому залежить від бренду, а також від вміння дилера правильно донести переваги конкретної моделі.

“При правильному поєднанні ціни, пробігу та комплектації електромобілі продаються досить активно. Я нещодавно придбав три електрокари Taycan і Macan, оскільки на них є стійкий попит. Очікую, що найближчим часом продажі електрокарів суттєво зростуть”, – підсумував Вонг.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Топ-8 німецьких авто, здатних пройти понад пів мільйона кілометрів

Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…

23.11.2025

Dacia оновила лінійку двигунів для Duster: більше потужності за менші гроші

Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…

23.11.2025

ТОП-9 позашляховиків, які найбільше знецінюються за п’ять років

Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…

23.11.2025

В Україні прогнозують подорожчання бензину А-95 через підвищення акцизів у 2026 році

В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…

23.11.2025

Названі найнадійніші розкішні кросовери та позашляховики у 2025 році

Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…

23.11.2025

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025