Авто

Вживані електрокари лякають покупців: дилер Porsche розкрив деталі

За останні роки електромобілі стали значно популярнішими, а їхня присутність на ринку стрімко зросла. Втім, попит на вживані електрокари залишається на низькому рівні. Про основні причини цього феномена розповів досвідчений автодилер Porsche Centre Джефф Вонг, на якого посилається Express.

Фахівець виокремив два ключові чинники, які змушують покупців з обережністю ставитися до вживаних електромобілів. Перша і головна проблема – це стан тягових акумуляторів у таких авто.

“Покупці дедалі частіше запитують про стан батарей. Адже з часом акумулятори втрачають ємність, що безпосередньо впливає на запас ходу автомобіля”, – зазначив Вонг.

Опитування свідчать, що близько 62% потенційних власників електрокарів турбує саме ресурс батарей, що є однією з головних перепон на шляху до масового переходу на електротранспорт.

Автовиробники вже почали реагувати на цю проблему. Так, компанія Polestar запровадила видачу сертифікатів стану батарей, аби підвищити довіру до таких авто. У Porsche ж впровадили спеціальне обладнання для діагностики акумуляторів у всіх своїх дилерських центрах.

“Ми маємо інструменти, які дозволяють точно оцінити стан акумулятора. Перші електромобілі Porsche вийшли на ринок приблизно п’ять років тому, і зараз ми можемо надати клієнтам точну інформацію про залишковий ресурс батареї”, – додав Вонг.

Другим чинником недовіри до електрокарів є низький рівень обізнаності та відсутність особистого досвіду користування такими авто серед більшості водіїв. Багато хто з них досі не мав нагоди сісти за кермо електромобіля.

При цьому Вонг підкреслив, що успіх продажів багато в чому залежить від бренду, а також від вміння дилера правильно донести переваги конкретної моделі.

“При правильному поєднанні ціни, пробігу та комплектації електромобілі продаються досить активно. Я нещодавно придбав три електрокари Taycan і Macan, оскільки на них є стійкий попит. Очікую, що найближчим часом продажі електрокарів суттєво зростуть”, – підсумував Вонг.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025