У сучасних автомобілях екрани стають дедалі більшими і численнішими, однак креативний директор Hyundai вважає, що ця мода скоро зміниться. За словами Люка Донкервольке, аналогові кнопки залишаться важливим елементом інтер’єру авто.
«Ми спостерігатимемо повернення фізичних перемикачів і поступове зменшення кількості дисплеїв. Цей процес триватиме одне-два покоління», — заявив Донкервольке. Він уточнив, що кількість екранів залежатиме від типу автомобіля: у масових моделях їх стане менше, а в преміум-сегменті екрани доповнюватимуться голосовим управлінням і функцією «підключи свій пристрій».
Прикладом такого підходу є концепт Genesis X Gran Equator — розкішний позашляховик, представлений минулого місяця. У нього чотири невеликі екрани-датчики, але відсутній великий центральний сенсорний дисплей, який зазвичай є головним елементом салону.
Попри загальну тенденцію до встановлення екранів навіть у доступних моделях, як-от Kia Picanto, на ринку залишаються винятки. Наприклад, японська Toyota GR86 RC продається без сенсорного дисплея.
Деякі нові моделі також обирають інший підхід. Так, електричний пікап Amazon Slate отримав кріплення для смартфона замість традиційного екрану, а Citroen C3 у базовій версії оснащений док-станцією для мобільного пристрою.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment