У сучасних автомобілях екрани стають дедалі більшими і численнішими, однак креативний директор Hyundai вважає, що ця мода скоро зміниться. За словами Люка Донкервольке, аналогові кнопки залишаться важливим елементом інтер’єру авто.
«Ми спостерігатимемо повернення фізичних перемикачів і поступове зменшення кількості дисплеїв. Цей процес триватиме одне-два покоління», — заявив Донкервольке. Він уточнив, що кількість екранів залежатиме від типу автомобіля: у масових моделях їх стане менше, а в преміум-сегменті екрани доповнюватимуться голосовим управлінням і функцією «підключи свій пристрій».
Прикладом такого підходу є концепт Genesis X Gran Equator — розкішний позашляховик, представлений минулого місяця. У нього чотири невеликі екрани-датчики, але відсутній великий центральний сенсорний дисплей, який зазвичай є головним елементом салону.
Попри загальну тенденцію до встановлення екранів навіть у доступних моделях, як-от Kia Picanto, на ринку залишаються винятки. Наприклад, японська Toyota GR86 RC продається без сенсорного дисплея.
Деякі нові моделі також обирають інший підхід. Так, електричний пікап Amazon Slate отримав кріплення для смартфона замість традиційного екрану, а Citroen C3 у базовій версії оснащений док-станцією для мобільного пристрою.