Міхаель Шибе визнав, що шанувальники трекових заїздів частіше обирають класичні бензинові версії на кшталт GT 63 Pro, а не важкі гібриди типу GT 63 SE Performance. Саме тому новий V8 може залишитися без електрифікації. За словами керівника Mercedes-AMG, компанія має багато технологічних можливостей на майбутнє, але надмірна гібридизація – не обов’язковий крок.
Попри розробку нового електричного AMG GT у кузові седан, остаточне рішення щодо припинення виробництва бензинового AMG GT 4-Door Coupe ще не ухвалене. Шибе зазначив, що Mercedes-AMG проаналізує перспективи моделі. “Можливо, буде наступник, але не хочу забігати наперед”, – прокоментував він. І підсумував: попит на двигуни V8 залишається, а його завдання – втілювати мрії клієнтів.
Компанія більше не називає точних термінів повної відмови від V8, оскільки спроби замінити їх гібридними чи менш об’ємними моторами не викликали ентузіазму у покупців. Зокрема, модель Mercedes-AMG C 63 може бути знята з виробництва через маркетингові прорахунки і поступитися місцем новій лінійці C 53 з шестициліндровим двигуном. Повернення V8 до молодших моделей не планується.
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Mercedes готує дуже насичений 2026 рік - майже щомісяця компанія планує нові презентації. Стартують наприкінці…
Компанія Nissan представила в Японії оновлену версію електрокросовера Ariya, яка отримала дизайн у стилі Leaf,…
Нижче представлено рейтинг найнадійніших і довговічних моделей BMW, які перевірені часом і здобули високу репутацію…
Leave a Comment