Міхаель Шибе визнав, що шанувальники трекових заїздів частіше обирають класичні бензинові версії на кшталт GT 63 Pro, а не важкі гібриди типу GT 63 SE Performance. Саме тому новий V8 може залишитися без електрифікації. За словами керівника Mercedes-AMG, компанія має багато технологічних можливостей на майбутнє, але надмірна гібридизація – не обов’язковий крок.
Попри розробку нового електричного AMG GT у кузові седан, остаточне рішення щодо припинення виробництва бензинового AMG GT 4-Door Coupe ще не ухвалене. Шибе зазначив, що Mercedes-AMG проаналізує перспективи моделі. “Можливо, буде наступник, але не хочу забігати наперед”, – прокоментував він. І підсумував: попит на двигуни V8 залишається, а його завдання – втілювати мрії клієнтів.
Компанія більше не називає точних термінів повної відмови від V8, оскільки спроби замінити їх гібридними чи менш об’ємними моторами не викликали ентузіазму у покупців. Зокрема, модель Mercedes-AMG C 63 може бути знята з виробництва через маркетингові прорахунки і поступитися місцем новій лінійці C 53 з шестициліндровим двигуном. Повернення V8 до молодших моделей не планується.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment