Міхаель Шибе визнав, що шанувальники трекових заїздів частіше обирають класичні бензинові версії на кшталт GT 63 Pro, а не важкі гібриди типу GT 63 SE Performance. Саме тому новий V8 може залишитися без електрифікації. За словами керівника Mercedes-AMG, компанія має багато технологічних можливостей на майбутнє, але надмірна гібридизація – не обов’язковий крок.
Попри розробку нового електричного AMG GT у кузові седан, остаточне рішення щодо припинення виробництва бензинового AMG GT 4-Door Coupe ще не ухвалене. Шибе зазначив, що Mercedes-AMG проаналізує перспективи моделі. “Можливо, буде наступник, але не хочу забігати наперед”, – прокоментував він. І підсумував: попит на двигуни V8 залишається, а його завдання – втілювати мрії клієнтів.
Компанія більше не називає точних термінів повної відмови від V8, оскільки спроби замінити їх гібридними чи менш об’ємними моторами не викликали ентузіазму у покупців. Зокрема, модель Mercedes-AMG C 63 може бути знята з виробництва через маркетингові прорахунки і поступитися місцем новій лінійці C 53 з шестициліндровим двигуном. Повернення V8 до молодших моделей не планується.
Зі зростанням цін на пальне автовласники шукають способи зменшити витрати. Один із найефективніших методів -…
З настанням холодів водіям варто подбати про стан автомобіля та замінити деякі витратні матеріали, щоб…
Через два роки після скасування дотацій, що, як показують звіти, значно охолодили попит на електромобілі,…
На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів,…
Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…
Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…
Leave a Comment