Авто

Названо європейські автокомпанії які залишають МКПП у 2025 році

З кожним роком популярність «механіки» поступово знижується, і все більше автовиробників переходять на автоматичні трансмісії. Проте є водії, які цінують повний контроль над авто і хочуть відчувати справжню взаємодію з машиною. Для них є гарна новина: у 2025 році близько 30 нових моделей усе ще пропонуватимуть механічну коробку передач. Ми поглянемо на те, що пропонують європейські автовиробники.

BMW: лідер за кількістю «механік»

Серед усіх брендів BMW зберігає найбільшу кількість моделей з МКПП — аж чотири. Першою у списку є BMW M2, яка має шестиступеневу механіку і потужний 3,0-літровий рядний турбодвигун на 453 к.с. Ця модель вважається втіленням старого слогану BMW — Ultimate Driving Machine.

Також шестиступенева «механіка» доступна для BMW M3 та M4, але лише у стандартних версіях. Варіанти Competition і xDrive — виключно з 8-ступеневим автоматом.

Ще один виняток — BMW Z4 M40i. Компанія вирішила додати до нього механічну коробку передач замість того, щоб прибрати її, як роблять інші. За $3500 доступний пакет Handschalter з 6-ступеневою коробкою ZF.

Volkswagen: останній седан з МКПП

У Volkswagen МКПП збереглася лише в одній моделі — Jetta GLI. Після припинення випуску механічних версій Golf GTI та Golf R, це останній седан бренду з 6-ступеневою «механікою». Її поєднано з 2,0-літровим турбомотором потужністю 228 к.с.

Lotus: спортивна класика

Єдиним представником Lotus із МКПП є Emira з компресорним V6 на 400 к.с., укомплектованим 6-ступеневою «механікою». Базова версія з 4-циліндровим мотором доступна лише з 8-ступеневим автоматом із двома зчепленнями.

Porsche: класика ще жива

Компанія Porsche все ще тримає планку. МКПП доступна в 911 Carrera T (388 к.с.) та GT3 2025 року (502 к.с.). Інші варіанти, як-от GTS Hybrid, оснащені лише «автоматом».

Ще доступна «механіка» у Porsche 718 Boxster та 718 Cayman 2025 року. Але їхні дні полічені — виробник планує замінити ці моделі на електрокари. Поки що доступні три версії:

  • 2,0-літровий турбований мотор на 300 к.с.,
  • 2,5-літровий двигун у версії S — 350 к.с.,
  • і 4,0-літровий опозитник GTS 4.0 — до 394 к.с.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МКПП

Останні записи

BMW готує нове покоління X5 з бензиновими, дизельними, гібридними та водневими версіями

BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…

30.09.2025

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025