Авто

Названо європейські автокомпанії які залишають МКПП у 2025 році

Share

З кожним роком популярність «механіки» поступово знижується, і все більше автовиробників переходять на автоматичні трансмісії. Проте є водії, які цінують повний контроль над авто і хочуть відчувати справжню взаємодію з машиною. Для них є гарна новина: у 2025 році близько 30 нових моделей усе ще пропонуватимуть механічну коробку передач. Ми поглянемо на те, що пропонують європейські автовиробники.

BMW: лідер за кількістю «механік»

Серед усіх брендів BMW зберігає найбільшу кількість моделей з МКПП — аж чотири. Першою у списку є BMW M2, яка має шестиступеневу механіку і потужний 3,0-літровий рядний турбодвигун на 453 к.с. Ця модель вважається втіленням старого слогану BMW — Ultimate Driving Machine.

Також шестиступенева «механіка» доступна для BMW M3 та M4, але лише у стандартних версіях. Варіанти Competition і xDrive — виключно з 8-ступеневим автоматом.

Ще один виняток — BMW Z4 M40i. Компанія вирішила додати до нього механічну коробку передач замість того, щоб прибрати її, як роблять інші. За $3500 доступний пакет Handschalter з 6-ступеневою коробкою ZF.

Volkswagen: останній седан з МКПП

У Volkswagen МКПП збереглася лише в одній моделі — Jetta GLI. Після припинення випуску механічних версій Golf GTI та Golf R, це останній седан бренду з 6-ступеневою «механікою». Її поєднано з 2,0-літровим турбомотором потужністю 228 к.с.

Lotus: спортивна класика

Єдиним представником Lotus із МКПП є Emira з компресорним V6 на 400 к.с., укомплектованим 6-ступеневою «механікою». Базова версія з 4-циліндровим мотором доступна лише з 8-ступеневим автоматом із двома зчепленнями.

Porsche: класика ще жива

Компанія Porsche все ще тримає планку. МКПП доступна в 911 Carrera T (388 к.с.) та GT3 2025 року (502 к.с.). Інші варіанти, як-от GTS Hybrid, оснащені лише «автоматом».

Ще доступна «механіка» у Porsche 718 Boxster та 718 Cayman 2025 року. Але їхні дні полічені — виробник планує замінити ці моделі на електрокари. Поки що доступні три версії:

  • 2,0-літровий турбований мотор на 300 к.с.,
  • 2,5-літровий двигун у версії S — 350 к.с.,
  • і 4,0-літровий опозитник GTS 4.0 — до 394 к.с.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МКПП

Останні записи

Mercedes-AMG не поспішає прощатися з V8

Міхаель Шибе визнав, що шанувальники трекових заїздів частіше обирають класичні бензинові версії на кшталт GT…

10.05.2025

BMW готує абсолютно новий X7 із чотирма типами двигунів

Оскільки BMW X5 і X7 не входять до лінійки Neue Klasse, їх майбутні покоління матимуть…

10.05.2025

Зупинка без причини: що дозволено поліції, а що — ні

В Україні все частіше трапляються ситуації, коли поліція зупиняє водіїв для перевірки документів. Юрист Микола…

10.05.2025

Названо електричні автомобілі з найменшим запасом ходу на ринку

Запас ходу середніх електромобілів з часом збільшується завдяки поліпшенню акумуляторних технологій. Але завжди є моделі…

10.05.2025

Mazda планує дві версії нової MX-5: бензинову та електричну

Поточне покоління Mazda MX-5 залишається на конвеєрі понад десять років, незмінно виступаючи альтернативою важким і…

10.05.2025

Названо 5 грубих помилок водіїв на АЗС, які можуть призвести до серйозних проблем

Заправка авто – звична справа для кожного водія автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Проте навіть…

10.05.2025